Hvordan kan vi hjelpe deg?

Min Hunkemöller

Hvordan oppretter jeg en MyHunkemöller-konto?

Du oppretter en konto ved å klikke på banneren øverst på hjemmesiden under 'Logg inn'.
Har du ikke en konto enda? Under overskriften 'Jeg er ny', vennligst fyll ut alle de forespurte feltene og godta betingelsene.

Du kan også registrere deg og bli medlem via Hunkemöller-appen.

*Merk: du vil motta en e-post som bekrefter registreringen din. Når du klikker på lenken i e-posten er du offisielt medlem av MyHunkemöller. Når du har fullført registreringen og fylt ut alle feltene, mottar du 100 ekstra Passion Points! For mer informasjon, se spørsmålet 'Hvordan tjener jeg Passion Points?'
 

Hvordan logger jeg på MyHunkemöller for å se min personlige informasjon?

For å se kontoinformasjon din, klikk på 'Logg inn' på toppen av siden.  Under overskriften 'Jeg er medlem',
fyll inn din e-postadresse og passord, deretter klikk på 'Logg inn'.
Deretter går du til din personlige side hvor du finner din kontaktinformasjon, shopperabatt, Passion Points-saldo,
bestillingshistorikk og mye mer. Disse detaljene bruker du også til å logge deg på appen.

Hvordan endrer jeg adressen min?

For å endre adressen din, logg inn på kontoen din.
Gå til 'Min adresser' og klikk på 'Rediger'. Når du har endret din fakturadresse og/eller leveringsadresse, klikk på 'Lagre'.
Du kan også legge til flere leveringsadresser.

Hva er fordelene ved MyHunkemöller?

Som medlem av MyHunkemöller har du flere fordeler:

-  Tjen Passion Points på hvert kjøp, 450,- = 500 Passion Points
-  500 Passion Points = 45,- i shopperabatt
-  Se din bestillingshistorikk
-  Eksklusive tilbud
-  Invitasjoner til medlemsdager og andre shopping events
-  Personlige tips og anbefalinger via e-post

 

 

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

For å endre e-postadressen din, logg inn på din konto.
Gå til 'Min profil' og under overskriften 'Personlig informasjon' klikker du på 'Rediger'. Når du har skrevet inn eller redigert
e-postadressen din, klikk på 'Lagre'.

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

For å endre passordet ditt, logg inn på kontoen din. Gå til 'Min profil' og under overskriften 'Personlig informasjon',
klikk på 'Rediger'. Når du har skrevet inn ditt gamle og ditt nye passord, klikk på 'Endre passord' for å bekrefte.

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller ha tilgang til din personlige informasjon, vennligst benytt kontaktskjemaet vårt på hjemmesiden:

1. Gå til ‘Kontaktinformasjon’ og fyll inn de nødvendige feltene i tillegg til medlemskortnummeret ditt
2. Velg emnet ‘Databeskyttelse’
3. Send inn skjemaet

Vi kontakter deg innen 30 dager etter din forespørsel. Det er mulig at vi trenger ytterligere informasjon fra deg.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte din personlige informasjon. Det er din informasjon, og vi respekterer dette. Personvernreglene våre gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler din personlige informasjon, hvordan vi bruker den og hvordan vi beskytter den.

*Bemerk: når du har slettet kontoen din, kan du ikke lenger logge inn på kontoen din for å se din personlige informasjon. 

Vil jeg få shopperabatt tilbake på kontoen min når jeg (helt/delvis) returnerer kjøpet mitt?

Ja, innløst shopprabatt blir lagt tilbake på medlemskortet ditt når du returnerer varen din på nettet eller i butikk.
Denne prosessen kan ta noen dager. Passion Points legges ikke tilbake.

Hvor finner jeg medlemskortnummeret mitt?

Hvis du har et fysisk medlemskort, finner du nummeret på baksiden under strekkoden. Hvis du kun har et digitalt medlemskort, finner du medlemskortnummeret på nettet når du logger inn på
MyHunkemöller eller via appen når du går til profilen din. Du kan dessuten også finne medlemskortnummeret i bunnteksten av Hunkemöller-nyhetsbrevet.

Jeg kan ikke logge inn på kontoen min, hva kan jeg gjøre?

Hvis du har problemer med å logge deg inn, sjekk først om du har skrevet inn korrekt e-postadresse. Fikk du beskjeden 'Innloggingsfeil', er det mulig at du ikke har en konto enda.

Har du glemt passordet ditt, klikk på 'Glemt passord?' for å motta et nytt passord
på e-post. Vennligst merk at selv om du mottar nyhetsbrev via e-post fra oss trenger det ikke bety at du er medlem og har en konto. 
 

Jeg har mistet eller fått stjålet medlemskortet mitt, hva gjør jeg?

Vennligst kontakt Kundeservice. Vennligst merk: dette er bare mulig dersom kortet er registrert på ditt navn.

Jeg tjente ikke Passion Points på kjøpet mitt, hva gjør jeg?

Når du handler i butikk, oppdateres din Passion Points-saldo innen 24 timer etter kjøpet ditt. 
Når du handler på nettet, vil din Passion points-saldo oppdateres etter at bestillingen er sendt, dette kan ta noen dager. Du vil motta en e-post om dette. Det kan ta en eller to dager innen dine Passion Points er lagt til medlemskortet ditt.
Har dette ikke skjedd innen noen dager, vennligst send en e-post innen 30 dager etter kjøpet ditt til vår Kundeservice på
Kundeservice.no@hunkemoller.com.
Vennligst husk å nevne medlemskortnummeret og bestillingsnummeret ditt – hvis kjøpt i butikk legg ved kopi av kvittering i e-posten. 

Hvis du har tjent Passion Points på andre måter, vennligst inkluder dette i din e-post, sammen med et kort sammendrag av den aktuelle kampanjen og skjermbilde hvis du har dette.

Jeg ønsker å motta Hunkemöllers nyhetsbrev, hva må jeg gjøre?

Skriv inn e-postadressen din i linjen nederst på hjemmesiden og klikk på 'Abonner på nyhetsbrev'. Du mottar en bekreftelse via e-post. Klikk på lenken i denne e-posten for å bekrefte abonnementet ditt. 

Det er også mulig å abonnere på nyhetsbrevet via kontoen din. Logg inn på  'MyHunkemöller',  klikk på 
'Min Profil' og så klikk på 'Rediger' og kryss av i boksen hvor det står 'Jeg vil gjerne motta de siste nyhetene via e-post fra Hunkemöller'. Deretter klikk på 'Lagre'.

Jeg har to Medlemskortnumre, hva gjør jeg?

Det er mulig å slå sammen medlemskortene til en konto hvilket betyr at du kun bruker ett medlemskort. Vennligst kontakt Kundeservice slik at de kan ordne dette for deg.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevene?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikk på lenken nederst i nyhetsbrevet eller meld deg av via MyHunkemöller kontoen din.

Hvor lenge er medlemskortet mitt gyldig?

Medlemskortet ditt er gyldig i en ubegrenset periode.

Hvor lenge er Passion Points og shopperabatt gyldig?

Hvis du er et registrert Medlem av MyHunkemöller, tjener du Passion Points på hvert kjøp. 

Når du har 500 Passion Points blir dette gjort om til 45,- shopperabatt på kontoen din. Både rabatt og Passion Points forblir gyldige i ett år. Passion Points og shopperabatt blir automatisk lagt til kontoen din. Vennligst sjekk din nåværende Passion Points saldo og shopperabatt inkludert utløpsdato(r) på din MyHunkemöller-konto på nettet eller i appen.

Hva er Passion Points?

Hvis du er registrert som medlem av MyHunkemöller, tjener du Passion Points på hvert kjøp. For hver 450,- du kjøper for, tjener du 500 Passion Points. Du kan også tjene Passion Points på andre måter. 

Når du har 500 Passion Points blir dette gjort om til 45,- shopperabatt på kontoen din. Både rabatt og Passion Points forblir gyldige i ett år. Passion Points og shopperabatt blir automatisk lagt til kontoen din.

Frakt og leveranse

Hvor er pakken min?

I løpet av 4-6 virkedager vil du få en e-post om at bestillingen er levert og / eller klar for henting. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette med sporingskoden på PostNord-nettstedet. Vi sender koden din med e-posten når bestillingen har forlatt lageret vårt, eller sjekk Min Hunkemöller. Pakken din blir lagret i 14 dager i butikken eller et PostNord hentepunkt. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert, og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli betalt tilbake til kontoen din.

*Tips: last ned Hunkemöller-appen for en oversikt over bestillingene dine på nettet.

Det har gått 6 virkedager, og jeg har fortsatt ikke mottatt bestillingen?

Vi prøver vårt beste for å hente og sende din bestilling innen 4-6 virkedager. På grunn av visse omstendigheter på lageret vårt og / eller med transportfirmaer kan det ta lengre tid enn du vanligvis kan forvente av oss. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette ved hjelp av sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Det er godt å vite at du alltid vil få en bekreftelse per e-post når bestillingen er levert på din hjemmeadresse og / eller er klar for henting..

Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

 

Jeg har mottatt en vare jeg ikke bestilte, hva skal jeg gjøre?

Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Kan jeg kansellere en bestilling?

Når en bestilling er lagt inn på Hunkemoller.no, er den endelig og kan dessverre ikke kanselleres. Hvis du ikke lenger vil ha varene, kan du sende dem gratis tilbake så snart du mottar dem eller returnere dem i en butikk.

Kan jeg få bestillingen levert til en annen adresse?

Du kan alltid sørge for at bestillingen blir levert til en annen adresse i samme land. Du kan angi fakturaadresse og leveringsadresse før du går til betaling. Du kan også redigere disse i 'My Hunkemöller' hvis du har en konto.

Kan bestillingen bli levert til en postboksadresse?

Dessverre er dette ikke mulig. Vi leverer bare til hjemme- og arbeidsadresser.
Med Click & Collect kan du bestille på nettet og hente bestillingen gratis i butikk.

Hvordan blir bestillingen levert?

Bestillingen din kan leveres som følger:
- Hent i favorittbutikken din
- Hjemmelevering via PostNord
- Hent på et PostNord utleveringssted.

Du vil motta bestillingen din innen 4-6 virkedager. Ikke glem å ta med bestillingsnummeret og ID til butikken eller utleveringsstedet. Pakken din blir oppbevart i 14 dager i butikken eller på et PostNord utleveringssted. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli satt tilbake til kontoen din.

Hvordan kan jeg finne varer på nettstedet?

Det finnes et søkefelt øverst på hjemmsiden. Ved å legge inn det du vil søke etter, kan du raskt finne produkter eller svar på spørsmålene dine.

Hvordan bestiller jeg noe på hunkemoller.no?

Det er veldig enkelt å bestille varer på Hunkemoller.no. Du legger til varene du vil ha i handlekurven. Deretter går du videre til betaling. Hvis du har en Hunkemöller-konto, kan du logge inn med e-postadressen din. Hvis du ikke har en konto ennå, kan du opprette en konto eller bestille med alternativet "gjestekonto".

Vennligst merk at det ikke er mulig å bestille på hunkemoller.no lenger.

Jeg har ikke mottatt en e-postbekreftelse, hva skal jeg gjøre?

Det kan hende at bekreftelsese-posten din havnet i søppelmappen din. Kontroller først dette. Hvis du fremdeles ikke har mottatt noe, kan du kontakte vår kundeservice.

Hva vil skje hvis jeg ikke er hjemme når bestillingen blir levert?

Hvis du ikke er hjemme når bestillingen blir levert, legger budet igjen en lapp. Du kan deretter hente pakken din innen 14 virkedager hos PostNord utleveringsstedet. Hvis du ikke gjør det, vil pakken bli sendt tilbake til Hunkemöller og du vil bli tilbakebetalt innen 10 virkedager via betalingsmåten du brukte under kjøpet.

Ordren min er forsinket, hva gjør jeg?

På grunn av travelhet på lageret eller i forhold til forsendelse kan det ta litt lenger tid enn normalt. Hvis du ønsker å se hvor pakken din er, kan du bruke Track & Trace koden via Post Nords hjemmeside. Du finner koden i bekreftelsen mottatt via e-mail når pakken din ble sendt fra lageret. Du får alltid en bekreftelse på e-mail når pakken din er sendt.

Finnes det en oversikt over alle Hunkemöller-butikker?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker under "Finn butikk" på hjemmesiden. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.

Kan jeg velge levering til butikk?

Ja, med alternativet Click & Collect kan du betale for bestillingen din på nettet. Heretter henter du den i butikken:
-Legg til favorittvarene dine i handlekurven.
-Velg alternativet "Hent i en Hunkemöller-butikk". I dette tilfellet betaler du ikke fraktkostnader.
-Sjekk detaljene på fakturaen. I neste trinn kan du velge din (nærmeste) butikk ved å oppgi postnummer eller by.
-Etter at du er ferdig med betalingen, går bestillingen igjennom. Du vil motta en bekreftelses på e-post og en oppdatering når bestillingen din er sendt.
-Etter 7-9 virkedager vil du motta en e-post om at bestillingen er levert og klar for henting. Ikke glem å ta med
 bestillingsnummeret ditt i butikken!
-Pakken din blir oppbevart i 14 dager i butikken. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert, og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli betalt tilbake til kontoen din.

 

 

 

Det har gått 6 virkedager, og jeg har fortsatt ikke mottatt bestillingen?

Vi prøver vårt beste for å hente og sende din bestilling innen 7-9 virkedager. På grunn av visse omstendigheter på lageret vårt og / eller med transportfirmaer kan det ta lengre tid enn du vanligvis kan forvente av oss. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette ved hjelp av sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Det er godt å vite at du alltid vil få en bekreftelse per e-post når bestillingen er levert på din hjemmeadresse og / eller er klar for henting. Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Sporingsnummeret fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har mottatt sporingsnummeret, kan det ta opptil 24 timer før du faktisk kan spore bestillingen. Hvis du får en feilmelding, kan du prøve igjen senere.

Hvor kan jeg finne sporingsnummeret?

Hvis du vil spore pakken din, kan du gjøre dette med sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Vi sender nummeret ditt via e-post når bestillingen har forlatt lageret vårt, eller sjekk My Hunkemöller.
 

Jeg har fått feil størrelse og / eller farge, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har mottatt feil størrelse eller farge på varen du bestilte, kan du gjøre ett av følgende: Send varen (e) tilbake til oss og bestill den igjen på nettstedet, eller returner dem i butikken.

Hva er fraktkostnadene?

Fraktkostnadene er avhengig av leveringsmetoden din:

Velg alternativet:
-Hent i butikk, og du betaler ingen fraktkostnader
-Fraktkostnadene med PostNord hjemmelevering er 139 NOK per bestilling.
-Fraktkostnadene via PostNords hentepunkt er 99 NOK per bestilling.

Kan jeg kjøpe en gaveeske til bestillingen min?

Ja, du kan legge en gaveeske til i handlekurven. Gaveesken finnes i én størrelse, så hvis du bestiller du flere produkter er det en god idé å kjøpe flere gaveesker.

Betaling, kupong og kampanjer

Hva er Klarna?

Med Klarna er det mulig å betale bestillinger på nettet via faktura etter at du har mottatt dem. Klarna tar seg av betalingsprosessen for Hunkemöller. For å kunne betale bestillingen mottar du en betalingsanmodning fra Klarna via e-post. Før Klarna godkjenner din forespørsel om å betale bestillingen via faktura etter at du har mottatt den, utfører de en kredittsjekk. Klarna har strenge regler om beskyttelse av personopplysninger som angitt i deres personvernvilkår. Hvis din forespørsel om betaling via faktura blir avslått, er det mulig å bruke en annen betalingsmetode. For spørsmål om betaling med faktura, vennligst kontakt Klarnas kundeservice www.klarna.com/no/kundservice eller telefonnummer: 21018991

Prisinformasjon på Hunkemöller.no

Alle våre priser inkluderer MVA og er ekskludert fraktkostnader.

Hvor kan jeg finne mer informasjon om Passion Points og rabattkreditt?

Mer informasjon finner du under My Hunkemöller.

Hvor finner jeg bestillingsoversikten min?
Du kan finne informasjon om kontoen din på My Hunkemöller-siden. For å se informasjon om de nylig gjennomførte bestillingene, klikker du på "Nylig gjennomførte bestillinger." For å se informasjon om alle bestillingene dine, klikk på "Vis tidligere bestillinger."

 

Hvor finner jeg fakturaen min?

Du kan finne fakturaen din under ‘Nylige ordrer’ når du logger inn på ‘My Hunkemöller’. For å se alle ordrer, klikk på ‘Tidligere ordrer’.

Jeg kan ikke bruke gavekortet mitt. Hva nå?

Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hvordan kan jeg se saldoen på gavekortet mitt?

For å se saldoen på gavekortet ditt, går du gjennom trinnene i handlekurvenog legger inn en bestilling. Sjekk gavekortet i oversikten med betalingsmåte. Klikk deretter på "Fortsett". I neste trinn vil du se "Sjekk kortbalanse" nederst til venstre på skjermen. Hvis du klikker på dette, kan du se saldoen på gavekortet ditt. Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hva er et gavekort?

Du bestemmer selv verdien på gavekortet fra Hunkemöller. Med dette kan du for eksempel overraske en venn. Du kan bruke gavekortet i butikkene våre. Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hvor kan jeg betale med shopperabatten min?

Du kan kun betale med shopperabatten din nettet.

Kan jeg betale med shopperabatt på nettet?
Ja, det er mulig. Hvis du har spart opp nok Passion Points, kan du betale med rabatten i trinn 3 i bestillingsprosessen.

Hvordan vet jeg hvilke kampanjer og rabatter som finnes på nettsiden?

Se alle aktuelle rabatter her!

Hva er betingelsene for rabattkoder og/eller kuponger?

En rabattkode kan bare brukes én gang. Etter at den er brukt, er den ikke lenger gyldig. Rabattkoder gjelder bare bestillinger som er foretatt via Hunkemoller.no. Du kan ikke bytte rabattkoder eller et gavekort mot kontanter, eller returnere det med tilbakevirkende kraft. Se alle aktuelle rabatter her.

Kan jeg bytte gavekortet mitt mot kontanter?

Det er ikke mulig å bytte gavekort mot kontanter.

Hvordan bruker jeg rabattkoden eller kupongen?

Du kan bruke rabattkoden i handlekurven. Fyll ut koden og klikk “Legg til”.

Er shopping på Hunkemoller.no trygt?

Det er veldig trygt å shoppe på Hunkemoller.no. Vi bruker en sikker SSL-metode. Dette betyr at dine personopplysninger er kryptert og beskyttet fra utenforstående. Vi overholder alle taushetsregler og andre lovpålagte krav. Vi kommer aldri til å avsløre dine personopplysninger til en tredjepart uten ditt samtykke. Les mer om sikkerhet og personvern her

Hvor kan jeg kjøpe et Lingerie card?

Du kan kjøpe et Hunkemöller Lingerie card i alle våre butikker. Bruk vår butikkfinner for å finne butikken nærmest deg. Oppbevar ditt Lingerie card godt, selv etter bruk. Refusjon for kjøp gjort med undertøyskort utbetales til samme kort.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og har brukt min shopperabatt til å betale med?

Per returnerte vare vil et proporsjonalt beløp bli returnert til ditt (digitale) medlemskort. Det kan ta noen dager før dette behandles.

Hvordan kan jeg betale på Hunkemoller.no?

Følgende betalingsmetoder er tilgjengelige på Hunkemoller.no:
1.Kredittkort. Vi godtar Mastercard, Visa og American Express
2. Paypal
3. Vipps
4. Klarna
5. Apple Pay

For alle betalingsmetoder:
Hvis du returnerer en vare, får du en e-post når vi mottar pakken. Det kan ta opptil 10 dager. Beløpet blir kreditert betalingsmåten som er brukt innen 2 dager etter sending av bekreftelses e-posten.

Retur og refusjon

Hvordan kan jeg returnere en vare på Hunkemoller.no?

På grunn av Corona-utbruddet forlenger Hunkemöller returperioden fra 14 til 45 dager.

Du kan returnere som følger: Retur i butikk: Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte i kjøpet. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Retur via PostNord-representant:

1. Legg varene sammen med returlappen i en pakke, vennligst bruk originalpakken

2. Klipp ut returetiketten og fest den på pakken

3. Overlat pakken til en PostNord-representant i nærheten

4. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post.

Det kan ta opptil 10 virkedager. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få summen tilbakebetalt. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Når får jeg pengene mine tilbake?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 virkedager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få tilbakebetalt summen. Vi refunderer til samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt summen innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Sjekk kvitteringen for vilkårene for kjøpet ditt i butikken.

Hvor mye koster returen?

Er du ikke helt fornøyd med bestillingen din? Det gjør ingenting; du kan alltid returnere bestillingen gratis:
1. Returner til en Hunkemöller-butikk i nærheten.
2. Returner til en representant for PostNord. Bruk returetiketten som følger med din nettbestilling.

Finnes det varer jeg ikke kan returnere?

Av hygieniske årsaker, vennligst la emballasjen for produktene nedenfor være uåpnet eller forseglet.

1. Selvklebende bh-er

2. Alle produkter i Beauty-serien

3. Strømpebukser og strømper.

Mottar jeg automatisk en annen vare når jeg returnerer varen?

Du vil ikke motta en annen artikkel hvis du returnerer en artikkel til Hunkemöller. Du kan imidlertid legge inn en ny ordre på Hunkemoller.no.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og jeg har brukt min Passion Points-rabattkreditt med bestillingen?

Per returnerte vare blir et proporsjonalt beløp kreditert ditt (digitale) medlemskort. Dette kan ta noen dager.

Hvor lang tid tar det før returen til en vare er behandlet?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 arbeidsdager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få refusjon. Vi refunderer deg ved å bruke samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Tilbakebetalingstiden starter når du returnerer bestillingen, eller indikerer at du returnerer bestillingen. Hvis returleveransen ikke er mottatt innen 14 virkedager, venter vi med tilbakebetaling til varene er mottatt, eller til du kan bevise at bestilling er returnert. Hvis det har skjedd unødvendige skader på produktet, kan det hende vi belaster deg for skaden. Du er bare ansvarlig for skader på grunn av bruk og det vi mener er rimelig, basert på produktets type og funksjon.

Spørsmål relatert til personvern.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er din informasjon, og vi respekterer den. Personvernvilkårene dine gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker den og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til dine personopplysninger, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet: 1. Gå til "kontakt" og fyll ut de nødvendige feltene 2. Velg emnet "Personvern" 3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Er det noen betingelser for retur av artikler?

Det er en rekke betingelser for å returnere artikler fra Hunkemoller.no:

(På grunn av Corona-utbruddet forlenger Hunkemöller returperioden fra 14 til 45 dager.)

1. Du kan returnere bestillingen din uten kostnader inntil 45 dager etter at du mottok den. Ønsker du å gjøre bruk av angreretten og vil annullere kjøpet, er det mulig inntil 14 dager etter bestilling.  

2. Artikler * må (hvis det er rimelig) være uskadet.

3. Du kan bruke returetiketten vår for å returnere pakken din.

Du kan returnere bestillingen gratis. Du kan finne ut hvordan dette fungerer med spørsmålet: "Hvordan kan jeg returnere en bestilling fra Hunkemoller.no?" * Ekskludert fra retur: Produkter som ikke er egnet for retur på grunn av hensyn til helse og hygiene, som har ødelagt forsegling etter levering.

Kan jeg returnere varer i butikken?

Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte for kjøpet. Hvis du har betalt i butikken, vil du få tilbakebetalt direkte i butikken. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Kan jeg bytte varer jeg har bestilt via nettbutikken?

Det er ennå ikke mulig å bytte artikler via Hunkemöller.no. Hvis du vil ha en annen størrelse eller farge, returner varene og legg inn en ny bestilling.

* Merk: Pengene dine blir tilbakebetalt til kontoen din.

Når kan jeg returnere kjøpet mitt? Er retur perioden forlenget pga. Coronaviruset?

Vi har forståelse for at du ikke ønsker å besøke en av butikkene våre akkurat nå. Derfor har vi forlenget retur perioden fra 30 til 45 dager for alle kjøp foretatt fra og med 1. mars 2020. Hvis du har foretatt et kjøp i butikk eller online 1. mars 2020 eller heretter, har du 45 dagers bytterett.

Service og kontaktinformasjon

Jeg har en klage på Hunkemöller. Hva må jeg gjøre?

Ikke fornøyd med et produkt eller en tjeneste? Selvfølgelig vil vi vite det! Du kan enten fylle ut et kontaktskjema eller ringe vår kundeservice.

For spørsmål om vår nettbutikk, kan kundeservice nås på telefon +4723963989, mandag til fredag ​​fra 09:00 til 17:00. Du kan også nå vår kundeservice ved å sende en e-post til: kundeservice.no@hunkemoller.com.

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

For spørsmål om vår nettbutikk, kan kundeservice nås på telefon +4723963989, mandag til fredag ​​fra 09:00 til 17:00. Du kan også nå vår kundeservice ved å sende en e-post til: kundeservice.no@hunkemoller.com.

Spørsmål om personvern.

Hunkemöller International B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er dine opplysninger, og vi respekterer dem. Personvernvilkårene gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker dem og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til din personlige informasjon, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet:

1. Gå til "Kontaktinformasjon" og fyll ut de nødvendige feltene

2. Velg emnet "Personvern"

3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Juridisk garanti?

Juridiske garantier gjelder når du kjøper varer i Hunkemöllers nettbutikk. Juridisk garanti betyr at produktet du kjøper må oppfylle kriteriene som en forbruker med rimelighet kan forvente av den spesifikke produkttypen. Siden disse kriteriene avviker fra produkt til produkt, er det ingen spesifikk tidsperiode for hvor lenge denne garantien vil vare.

Hvordan kommer jeg frem til riktig størrelse og passform?

Bh-størrelser er basert på to verdier: et mål som representerer båndstørrelsen din (målt rundt kroppen rett under brystene) og en bokstav som representerer cupstørrelsen din (størrelsen bestemmes ved å beregne forskjellen mellom målene målt over brystene og båndstørrelsen). Klikk her for å lære hvordan du finner riktig bh-størrelse.

Hva er den beste måten å vaske produktene mine?

Vask alltid nye plagg før første gangs bruk. Røde og svarte plagg skal vaskes separat.

Hvor kan jeg finne min nærmeste Hunkemöller-butikk?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker med vår butikkfinner. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.