Hvordan kan vi hjelpe deg?

Min Hunkemöller

Hva er My Hunkemöller?

Hos Hunkemöller står våre kunder i sentrum. My Hunkemöller er Hunkemöllers poengbaserte lojalitetsprogram som kundene i butikken, på nettstedet eller i appen kan bli medlem av. My Hunkemöller er utformet for å verdsette medlemmene på en personlig og inspirerende måte og gi dem en god opplevelse. Vi belønner medlemmene våre med rabatter, gaver og unik service. Jo mer du kjøper og deltar i våre aktiviteter, jo flere poeng sparer du og jo høyere nivåer oppnår du. Og hvert nivå (eller level) betyr igjen nye og stadig mer eksklusive fordeler for deg. Tenk bare på limited edition-produkter, innbydelser til events, rabattkuponger, presang på bursdagen din, innbydelser til pre-sale for medlemmmer og enda mer. Se alle fordelene her: https://www.hunkemoller.no/passionpoints-benefits.
Vi benytter informasjonen vi får fra våre medlemmer slik at vi kan tilfredsstille behovene til våre kunder på en enda bedre måte.

Medlemmer sparer poeng (Passion Points) som legges sammen i en poengsaldo.
Programmet har 4 nivåer (levels). Poengene bestemmer hvilket nivå i programmet du er på. Hvert nivå har en start- og en sluttbalanse. Poengsaldoen avgjør hvilke kuponger du mottar. Medlemmmer mottar et beløp de kan shoppe for til en verdi av 50 kr. og en rekke andre rabattkuponger og gavekuponger. Hvis du ikke foretar noen kjøp på 12 måneder, rykker du 1 nivå tilbake. Da får du en sluttbalanse på Passions Points som tilsvarer dette nivået.

Hvordan kan jeg opprette en konto for MyHunkemöller?

For å opprette en konto, klikker du på banneren på toppen hvor det står logg inn, da kommer du til registreringsskjema. 

Har du enda ikke en konto? Under overskriften «jeg er ny» fyller du ut alle de obligatoriske feltene og aksepter vilkårene.

Du kan også registere deg som medlem via Hunkemöller appen. 
 

*Obs: du vil motta en e-post for å bekrefte din registrering. Når du klikker på linken i e-posten er du offisielt et medlem av MyHunkemöller. Når du fullfører din registrering og fyller ut alle feltene, vil du motta 100 ekstra Passion points! For mer informasjon, se spørsmålene for «Hvordan sparer jeg Passion Points?»

Kan jeg benytte min My Hunkemöller medlemskonto i utlandet også?

Ja, du kan benytte medlemskortet ditt i utlandet og logge inn på nettsteder og apper med medlemskontoen. Du kan spare Passion Points i butikker i utlandet og på nettstedene og appene i de aktuelle landene men du kan ikke bruke shopperabatt i utlandet. For å finne ut i hvilke land Hunkemöller er aktiv sjekker du "Finn butikk" på nettstedet. Fordelene per level er de samme.

Jeg kan ikke logge inn på My Hunkemöller, hva nå?

Kan du ikke logge inn? Sjekk først om du har skrevet inn riktig e-postadresse og/eller passord. Hvis du får meldingen 'denne e-postadressen blir ikke gjenkjent', har du sannsynligvis ingen konto ennå. Se også: Hvordan oppretter jeg en My Hunkemöller konto. Hvis du får meldingen 'denne kontoen er ennå ikke aktivert', ber du på nytt om å få aktiveringsmailen sendt til innboksen din. Merk: du får deretter en e-post for å aktivere kontoen din. Først når du har trykket på lenken i e-posten, er du blitt medlem i My Hunkemöller og kan benytte deg av belønninger som kuponger og shopperabatt både i appen, i nettbutikken og i butikkene!

Hvis du ikke vet passordet, klikker du på glemt passord. Du får en e-post fra oss der du via en lenke kan endre passordet ditt.
Hvis du har glemt e-postadressen du brukte da du ble medlem, tar du kontakt med Kundeservice og oppgir medlemskort-nummeret ditt. Se også 'Hvor kan jeg finne medlemskort-nummeret mitt?'

Hvordan endrer jeg adressen min?

For å endre opplysningene dine logger du inn på nettstedet eller appen. Du går så til medlemssiden din. Klikk deretter på ‘Min profil’ og i fanen min adressebok på ‘endre’. Når du har endret opplysningene klikker du på ‘lagre endringer’. Du kan også legge til flere leveringsadresser. I butikken kan personale også tilpasse de fleste opplysningene for deg om du identifiserer deg med gyldig legitimasjon.

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

For å endre opplysningene dine logger du inn på nettstedet eller appen. Du går så til medlemssiden din. Klikk deretter på ‘Min profil’ og i fanen min adressebok på ‘endre’. Når du har endret opplysningene klikker du på ‘lagre endringer’. Du kan også legge til flere leveringsadresser. I butikken kan personale også tilpasse de fleste opplysningene for deg om du identifiserer deg med gyldig legitimasjon.

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

For å endre opplysningene dine logger du inn på My Hunkemöller. Klikk deretter på ‘Min profil’ og på ‘endre passord’. Skroll ned til ‘Endre passord’. Fyll inn ditt nåværende passord, deretter ditt nye passord. Bekreft dette en gang til og klikk på "Endre passord".

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Hvis du vil fjerne dine personlige opplysninger, oppdatere dem, overføre dem eller du vil ha tilgang til dine personlige data, bruker du vårt kontaktskjema på nettstedet og følger disse skrittene:

  • På nettstedet går du til "kontakt" eller skriver https://www.hunkemoller.nl/contact login i nettleseren og/eller fyller ut de obligatoriske feltene inklusiv nummeret på ditt medlemskort.
  • Vi vil ta kontakt med deg innen 2 virkedager etter henvendelsen din. Det er mulig at vi vil be om mer informasjon.

Jeg ønsker å motta Hunkemöllers nyhetsbrev, hva må jeg gjøre?

Klikk på 'Abonner' nederst til høyre på siden. Du vil motta en bekreftelsesmail. Klikk på lenken i denne e-posten for å bekrefte at du ønsker å abonnere. Det er også mulig å melde seg på nyhetsbrevet via My Hunkemöller medlemskonto. Logg inn på My Hunkemöller, gå til 'Min profil', klikk på 'Endre' og sett hake ved "Jeg vil gjerne motta de siste nyheter om kampanjer, trender, events og personlige anbefalinger fra Hunkemöller."

Nyhetsbrevet blir bare sendt ut med nye kampanjer eller tilbud fra Hunkemöller og inneholder personlige anbefalinger basert på dine tidligere kjøp.
- Frekvens: normalt 3 til 4 ganger i uken, men med tilpasning basert på din leseadferd og sendt på et tidspunkt du gjerne leser det.
- Informasjonen gjelder nye kampanjer og tilbud, inspirasjon, innbydelser til arrangementer, konkurranser og personlige anbefalinger. For medlemmer er det spesielle medlem-tilbud.
- Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikker du på lenken nederst i nyhetsbrevet. Det er også mulig å melde deg av nyhetsbrevet i kontoen din. Logg inn på My Hunkemöller, gå til 'Min profil', klikk på behandle og fjern haken ved "Jeg vil gjerne motta de siste nyhetene om kampanjer, trender, events og personlige anbefalinger fra Hunkemöller."

Hvor lenge er mine Passion Points gyldige?

Medlemskontoen din utløper aldri, men medlemspoengene dine utløper etter 6 års inaktivitet på kontoen. Passion Points utløper også hvis du ikke har kjøpt noe innen 365 dager. Du rykker da tilbake til sluttbalansen ved forrige level. Se også 'Kan jeg rykke tilbake i nivå (level)?

På hvilket nivå (level) starter du som medlem?

Et nytt medlem starter med den poengbalansen hun har oppnådd gjennom sitt første kjøp. Dette kan altså være Level 1, men også høyere, avhengig av handlemønsteret og hvor mange profilopplysninger du har fylt inn ved registreringen.

Hvordan vet jeg hvilket nivå (level) jeg er på?

På nettstedet og i appen ser du i profilen din hvor mange poeng du har, på hvilket nivå du befinner deg og hvor mange poeng du trenger for å komme til neste level. Dette blir også kommunisert i hvert eneste nyhetsbrev, så meld deg på for å holde deg oppdatert. Da får du også hver måned en oversikt over hvilken shopperabatt du har tilgode å kjøpe for og kupongene dine! I butikken ser du det på skjermen etter at du har skannet medlemskortet ditt.

Hvordan kan jeg komme høyere i level?

Ved å tjene flere Passion Points kan du oppnå et høyere level med flere og mer eksklusive fordeler. En aktuell oversikt over fordelene per level ser du her https://www.hunkemoller.no/passionpoints-benefits

Min poengsaldo (Passion Points) har gått ned. Hva skyldes det og hva innebærer det?

1) Når du ikke har foretatt noen kjøp hos Hunkemöller på 1 år, rykker du tilbake til sluttbalansen ved forrige level.

2) Når du innløser poeng for å få en kupong.

3) Når du returnerer varer blir Passion Points som du har tjent med dette kjøpet trukket fra medlemskontoen din igjen.

Kuponger du får fordi du har oppnådd en (høyere) poengsaldo vil forsvinne fra kontoen når poengsaldoen din blir lavere. Oppnådd shopperabatt blir stående på kontoen. Hvis du returnerer et kjøp betalt med shopperabatt etter at du har gått ned et nivå, blir denne rabatten satt inn igjen på kontoen.
Fordi kuponger bare kan benyttes én gang, vil et fall i antall poeng ikke resultere i at du på nytt mottar kuponger tilhørende en lavere poengsaldo hvis du tidligere har mottatt disse kupongene.

Kan jeg innløse Passion Points?

Ja. For å få tilgang til bestemte eksklusive kuponger kan du veksle inn poeng. Etter å ha innløst nødvendig antall poeng, kan du benytte kupongen.

Jeg tjente ikke Passion Points på kjøpet mitt, hva gjør jeg?

Når du handler i butikk, oppdateres din Passion Points-saldo innen 24 timer etter kjøpet ditt. 
Når du handler på nettet, vil din Passion points-saldo oppdateres etter at bestillingen er sendt, dette kan ta noen dager. Du vil motta en e-post om dette. Det kan ta en eller to dager innen dine Passion Points er lagt til medlemskortet ditt.
Har dette ikke skjedd innen noen dager, vennligst send en e-post innen 30 dager etter kjøpet ditt til vår Kundeservice på
Kundeservice.no@hunkemoller.com.
Vennligst husk å nevne medlemskortnummeret og bestillingsnummeret ditt – hvis kjøpt i butikk legg ved kopi av kvittering i e-posten. 

Hvis du har tjent Passion Points på andre måter, vennligst inkluder dette i din e-post, sammen med et kort sammendrag av den aktuelle kampanjen og skjermbilde hvis du har dette.

Jeg har glemt telefonen min/batteriet i telefonen er tomt/jeg har ikke med meg mitt medlemskort men vil gjerne kjøpe noe i butikken. Kan jeg likevel få Passion Points for det?

Ja, hvis du har ID med deg og kan legitimere deg ved kassen, kan kassemedarbeideren søke deg opp.

Jeg glemte å logge inn under transaksjonen, men vil gjerne foreta en bestilling i nettbutikken. Kan jeg fremdeles få Passion Points for dette?

Ja, hvis du på bestillingsbekreftelsessiden velger 'Legg til Passion Points' og logger inn, får du poengene likevel.

Når mottar jeg belønninger som shopperabatt og kuponger for Passion Points som jeg har spart?

Ved 250, 500, 750, 950, 1500 og 2000 Passion Points får du 50,- i shopperabatt. Shopperabatten er gyldig i tre måneder. Du kan maksimalt bruke 300,- av shopperabatten per kjøp/bestilling. Andre ganger mottar du personlige kuponger som gir deg rabatter eller du får en gave eller en annen belønning. Dine Passion Points, kuponger og shopperabatt blir automatisk lagt til på medlemskontoen din. I kassen, på nettstedet og i appen har du alltid en aktuell oversikt over oppsparte Passion Points, kupongene dine og shopperabatten din. Du kan bruke shopperabatten og kupongene i butikken, via appen eller i nettbutikken.

Hvordan bruker jeg shopperabatt, rabattkoder eller kupongene mine?

Du kan ikke løse inn flere kuponger på et kjøp. Du kan maksimalt bruke xx,- shoppekreditt per kjøp i butikk og online.

Hvor kan jeg innløse rabattkoder på nettstedet eller i appen?

Du kan skrive inn og innløse rabattkoden i handlekurven på nettstedet og i appen. Du må da fylle inn koden og klikke på 'legg til'.

Er det betingelser knyttet til bruken av shopperabatt, en rabattkode eller en kupong?

Du kan ikke løse inn flere kuponger på en bestilling. Du kan kun bruke maksimalt xx,- shoppekreditt per kjøp i butikk og online.

Vil jeg få shopperabatt tilbake på kontoen min når jeg (helt/delvis) returnerer kjøpet mitt?

Ja, innløst shopprabatt blir lagt tilbake på medlemskortet ditt når du returnerer varen din på nettet eller i butikk.
Denne prosessen kan ta noen dager. Passion Points legges ikke tilbake.

Får jeg shopperabatten min tilbake når jeg helt eller delvis returnerer bestillingen min, og hva skjer med mine Passion Points?

Ja, ved retur blir den innløste shopperabatten per returartikkel tilbakeført med et tilsvarende beløp på ditt (digitale) medlemskort. Passion Points som er opptjent gjennom bestillingen blir trukket fra medlemskontoen din.

Hva skjer det med shopperabatten som jeg har brukt når jeg helt eller delvis bytter bestillingen min i butikken og hva skjer med mine Passion Points?

Ved bytting blir den innløste shopperabatten per returartikkel trukket fra prisen på den byttede artikkelen og innarbeidet i den nye artikkelen. Passion Points som er opptjent gjennom bestillingen blir trukket fra medlemskontoen din. Og Passion Points som du har opptjent med anskaffelsen av den nye artikkelen blir igjen lagt til. Hvis du har brukt en rabattkupong som du har innløst poeng for, blir ikke de innløste poengene returnert og kupongen blir ikke på nytt disponibel. Rabatten som du har mottatt, blir per returartikkel trukket fra den byttede artikkelen og innarbeidet i den nye artikkelen såfremt rabatten er gyldig på denne artikkelen.

Får jeg kupongen min igjen hvis jeg helt eller delvis returnerer bestillingen min og hva skjer med Passion Points som jeg har vekslet inn for den?

Ved en fullstendig retur av bestillingen din i 1 eller flere omganger blir kupongene som er brukt tilbakeført på medlemskontoen så snart hele bestillingen din er returnert. Det samme gjelder eventuelt innløste Passion Points.

Hvis du ikke returnerer hele bestillingen, men bare 1 eller noen få artikler, blir de benyttede kupongene ved innkjøpet ikke tilbakeført til medlemskontoen din. Passion Points som eventuelt er vekslet inn for kupongen blir ikke tilbakeført på medlemskontoen din.

Kuponger gitt som gaver, service, konkurranser og innbydelser til evenementer eller fri frakt blir aldri tilbakeført på medlemskontoen etter en delvis eller fullstendig retur.

Hva skjer med kupongen som jeg har brukt når jeg helt eller delvis bytter bestillingen min i butikken og hva skjer med mine Passion Points?

Ved bytting blir rabatten i rabattkupongen som er benyttet ved kjøpet trukket fra prisen på den byttede artikkelen. Passion Points som er opptjent gjennom bestillingen blir trukket fra medlemskontoen din. Og Passion Points som du har opptjent gjennom anskaffelsen av den nye, innbyttede artikkelen blir igjen lagt til. Dette gjelder ikke for kuponger gitt som gaver, service, konkurranser og innbydelser til evenementer eller fri frakt.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevene?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikk på lenken nederst i nyhetsbrevet eller meld deg av via MyHunkemöller kontoen din.

Frakt og leveranse

Hvor er pakken min?

I løpet av 3-5 virkedager vil du få en e-post om at bestillingen er levert og / eller klar for henting. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette med sporingskoden på PostNord-nettstedet. Vi sender koden din med e-posten når bestillingen har forlatt lageret vårt, eller sjekk Min Hunkemöller. Pakken din blir lagret i 14 dager i butikken eller et PostNord hentepunkt. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert, og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli betalt tilbake til kontoen din.

*Tips: last ned Hunkemöller-appen for en oversikt over bestillingene dine på nettet.

Det har gått 6 virkedager, og jeg har fortsatt ikke mottatt bestillingen?

Vi prøver vårt beste for å hente og sende din bestilling innen et par virkedager. For nåværende antall dager for leveranse, vennligst sjekk banneren øverst på siden. På grunn av visse omstendigheter på vårt lager og/eller med transportfirmaer kan det ta lenger tid enn du vanligvis kan forvente av oss. Hvis du vil følge med på pakken din, kan du gjøre dette ved hjelp av sporingsnummeret på PostNord-nettsiden. Det er godt å vite at du alltid vil få en bekreftelse per e-post når bestillingen er levert på din hjemmeadresse og/eller er klar for henting. Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Jeg har mottatt en vare jeg ikke bestilte, hva skal jeg gjøre?

Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Jeg har ikke mottatt en e-postbekreftelse, hva skal jeg gjøre?

Det kan hende at bekreftelsese-posten din havnet i søppelmappen din. Kontroller først dette. Hvis du fremdeles ikke har mottatt noe, kan du kontakte vår kundeservice.

Kan jeg kansellere en bestilling?

Når en bestilling er lagt inn på Hunkemoller.no, er den endelig og kan dessverre ikke kanselleres. Hvis du ikke lenger vil ha varene, kan du sende dem gratis tilbake så snart du mottar dem eller returnere dem i en butikk.

Kan jeg få bestillingen levert til en annen adresse?

Du kan alltid sørge for at bestillingen blir levert til en annen adresse i samme land. Du kan angi fakturaadresse og leveringsadresse før du går til betaling. Du kan også redigere disse i 'My Hunkemöller' hvis du har en konto.

Kan bestillingen bli levert til en postboksadresse?

Dessverre er dette ikke mulig. Vi leverer bare til hjemme- og arbeidsadresser.
Med Click & Collect kan du bestille på nettet og hente bestillingen gratis i butikk.

Hvordan blir bestillingen levert?

Bestillingen din kan leveres som følger:
- Hent i favorittbutikken din
- Hjemmelevering via PostNord
- Hent på et PostNord utleveringssted.

Du vil motta bestillingen din innen 3-5 virkedager. Ikke glem å ta med bestillingsnummeret og ID til butikken eller utleveringsstedet. Pakken din blir oppbevart i 14 dager i butikken eller på et PostNord utleveringssted. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli satt tilbake til kontoen din.

Hvordan kan jeg finne varer på nettstedet?

Det finnes et søkefelt øverst på hjemmsiden. Ved å legge inn det du vil søke etter, kan du raskt finne produkter eller svar på spørsmålene dine.

Hvordan bestiller jeg noe på hunkemoller.no?

Det er veldig enkelt å bestille varer på Hunkemoller.no. Du legger til varene du vil ha i handlekurven. Deretter går du videre til betaling. Hvis du har en Hunkemöller-konto, kan du logge inn med e-postadressen din.
Hvis du ikke har en konto ennå, kan du opprette en konto eller bestille med alternativet "gjestekonto".

Hva vil skje hvis jeg ikke er hjemme når bestillingen blir levert?

Hvis du ikke er hjemme når bestillingen blir levert, legger budet igjen en lapp. Du kan deretter hente pakken din innen 14 virkedager hos PostNord utleveringsstedet. Hvis du ikke gjør det, vil pakken bli sendt tilbake til Hunkemöller og du vil bli tilbakebetalt innen 10 virkedager via betalingsmåten du brukte under kjøpet.

Ordren min er forsinket, hva gjør jeg?

På grunnlag av en hektisk sesong, har det tatt oss lenger tid enn forventet og ferdigstille din bestilling. Vi gjør alt vi kan for at du skal få den så fort som mulig. Så snart din ordre har forlatt varehuset vil vi sende deg en ny oppdatering med din sporingskode slik at du alltid vet hvor den er. Vi beklager for eventuelle ulemper dette kan medføre deg, og takker for tålmodigheten.

 

Finnes det en oversikt over alle Hunkemöller-butikker?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker under "Finn butikk" på hjemmesiden. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.

Det har gått 6 virkedager, og jeg har fortsatt ikke mottatt bestillingen?

Vi prøver vårt beste for å hente og sende din bestilling innen 3-4 virkedager. På grunn av visse omstendigheter på lageret vårt og / eller med transportfirmaer kan det ta lengre tid enn du vanligvis kan forvente av oss. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette ved hjelp av sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Det er godt å vite at du alltid vil få en bekreftelse per e-post når bestillingen er levert på din hjemmeadresse og / eller er klar for henting. Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Sporingsnummeret fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har mottatt sporingsnummeret, kan det ta opptil 24 timer før du faktisk kan spore bestillingen. Hvis du får en feilmelding, kan du prøve igjen senere.

Hvor kan jeg finne sporingsnummeret?

Hvis du vil spore pakken din, kan du gjøre dette med sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Vi sender nummeret ditt via e-post når bestillingen har forlatt lageret vårt, eller sjekk My Hunkemöller.
 

Jeg har fått feil størrelse og / eller farge, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har mottatt feil størrelse eller farge på varen du bestilte, kan du gjøre ett av følgende: Send varen (e) tilbake til oss og bestill den igjen på nettstedet, eller returner dem i butikken.

Hva er fraktkostnadene?

Fraktkostnadene er avhengig av leveringsmetoden din:

Velg alternativet:
-Hent i butikk, og du betaler ingen fraktkostnader
-Fraktkostnadene med PostNord hjemmelevering er 139 NOK per bestilling.
-Fraktkostnadene via PostNords hentepunkt er 99 NOK per bestilling.

Kan jeg kjøpe en gaveeske til bestillingen min?

Ja, du kan legge en gaveeske til i handlekurven. Gaveesken finnes i én størrelse, så hvis du bestiller du flere produkter er det en god idé å kjøpe flere gaveesker.

Betaling, kupong og kampanjer

Hva er betingelsene for rabattkoder og/eller kuponger?

En rabattkode kan bare brukes én gang. Etter at den er brukt, er den ikke lenger gyldig. Rabattkoder gjelder bare bestillinger som er foretatt via Hunkemoller.no. Du kan ikke bytte rabattkoder eller et gavekort mot kontanter, eller returnere det med tilbakevirkende kraft. Se alle aktuelle rabatter her.

Prisinformasjon på Hunkemöller.no

Alle våre priser inkluderer MVA og er ekskludert fraktkostnader.

Hvor kan jeg finne mer informasjon om Passion Points og rabattkreditt?

Mer informasjon finner du under My Hunkemöller.

Hvor finner jeg bestillingsoversikten min?
Du kan finne informasjon om kontoen din på My Hunkemöller-siden. For å se informasjon om de nylig gjennomførte bestillingene, klikker du på "Nylig gjennomførte bestillinger." For å se informasjon om alle bestillingene dine, klikk på "Vis tidligere bestillinger."

 

Hvor finner jeg fakturaen min?

Du kan finne fakturaen din under ‘Nylige ordrer’ når du logger inn på ‘My Hunkemöller’. For å se alle ordrer, klikk på ‘Tidligere ordrer’.

Hva er et gavekort?

Du bestemmer selv verdien på gavekortet fra Hunkemöller. Med dette kan du for eksempel overraske en venn. Du kan bruke gavekortet i butikkene våre. Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hvor kan jeg betale med shopperabatten min?

Du kan kun betale med shopperabatten din nettet.

Kan jeg betale med shopperabatt på nettet?
Ja, det er mulig. Hvis du har spart opp nok Passion Points, kan du betale med rabatten i trinn 3 i bestillingsprosessen.

Hvordan vet jeg hvilke kampanjer og rabatter som finnes på nettsiden?

Se alle aktuelle rabatter her!

Hvordan bruker jeg rabattkoden eller kupongen?

Du kan bruke rabattkoden i handlekurven. Fyll ut koden og klikk “Legg til”.

Er shopping på Hunkemoller.no trygt?

Det er veldig trygt å shoppe på Hunkemoller.no. Vi bruker en sikker SSL-metode. Dette betyr at dine personopplysninger er kryptert og beskyttet fra utenforstående. Vi overholder alle taushetsregler og andre lovpålagte krav. Vi kommer aldri til å avsløre dine personopplysninger til en tredjepart uten ditt samtykke. Les mer om sikkerhet og personvern her

Can I redeem my Passion Points Shoppingcredit with my online order?

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og har brukt min shopperabatt til å betale med?

Per returnerte vare vil et proporsjonalt beløp bli returnert til ditt (digitale) medlemskort. Det kan ta noen dager før dette behandles.

Hvordan kan jeg betale på Hunkemoller.no?

Følgende betalingsmetoder er tilgjengelige på Hunkemoller.no:
1.Kredittkort. Vi godtar Mastercard, Visa og American Express
2. Paypal
3. Vipps
4. Klarna
5. Apple Pay

For alle betalingsmetoder:
Hvis du returnerer en vare, får du en e-post når vi mottar pakken. Det kan ta opptil 10 dager. Beløpet blir kreditert betalingsmåten som er brukt innen 2 dager etter sending av bekreftelses e-posten.

Will I receive my Passion Points shoppingcredit back if I (partly) return my online order?

Retur og refusjon

Når får jeg pengene mine tilbake?

På grunn av tekniske problemer kan returen din ta lengre tid enn vanlig. Vi beklager ulempene dette medfører. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 virkedager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få tilbakebetalt summen. Vi refunderer til samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt summen innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Sjekk kvitteringen for vilkårene for kjøpet ditt i butikken.

Hvordan kan jeg returnere en vare på Hunkemoller.no?

På grunn av Corona-utbruddet forlenger Hunkemöller returperioden fra 14 til 30 dager.

Du kan returnere som følger: Retur i butikk: Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte i kjøpet. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Retur via PostNord-representant:

1. Legg varene sammen med returlappen i en pakke, vennligst bruk originalpakken

2. Klipp ut returetiketten og fest den på pakken

3. Overlat pakken til en PostNord-representant i nærheten

4. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post.

Det kan ta opptil 10 virkedager. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få summen tilbakebetalt. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Hvor mye koster returen?

Er du ikke helt fornøyd med bestillingen din? Det gjør ingenting; du kan alltid returnere bestillingen gratis:
1. Returner til en Hunkemöller-butikk i nærheten.
2. Returner til en representant for PostNord. Bruk returetiketten som følger med din nettbestilling.

Finnes det varer jeg ikke kan returnere?

Av hygieniske årsaker, vennligst la emballasjen for produktene nedenfor være uåpnet eller forseglet.

1. Selvklebende bh-er

2. Alle produkter i Beauty-serien

3. Strømpebukser og strømper.

Mottar jeg automatisk en annen vare når jeg returnerer varen?

Du vil ikke motta en annen artikkel hvis du returnerer en artikkel til Hunkemöller. Du kan imidlertid legge inn en ny ordre på Hunkemoller.no.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og jeg har brukt min Passion Points-rabattkreditt med bestillingen?

Per returnerte vare blir et proporsjonalt beløp kreditert ditt (digitale) medlemskort. Dette kan ta noen dager.

Hvor lang tid tar det før returen til en vare er behandlet?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 arbeidsdager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få refusjon. Vi refunderer deg ved å bruke samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Tilbakebetalingstiden starter når du returnerer bestillingen, eller indikerer at du returnerer bestillingen. Hvis returleveransen ikke er mottatt innen 14 virkedager, venter vi med tilbakebetaling til varene er mottatt, eller til du kan bevise at bestilling er returnert. Hvis det har skjedd unødvendige skader på produktet, kan det hende vi belaster deg for skaden. Du er bare ansvarlig for skader på grunn av bruk og det vi mener er rimelig, basert på produktets type og funksjon.

Spørsmål relatert til personvern.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er din informasjon, og vi respekterer den. Personvernvilkårene dine gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker den og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til dine personopplysninger, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet: 1. Gå til "kontakt" og fyll ut de nødvendige feltene 2. Velg emnet "Personvern" 3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Kan jeg returnere varer bestilt på nett til butikken?

Ja, du kan returnere alt du har kjøpt på nettet til butikken. Du må kunne legge fram fakturaen eller kvitteringen for å gjøre dette.
Hvis du returnerer noe du har kjøpt til nettbutikken, vil refusjonen din bli betalt via samme betalingsmetode som den opprinnelige betalingen.

Hva hvis butikken la inn bestillingen for deg på nettet og du betalte med bankkortet ditt på betalingstidspunktet? 
Da vil verdien av det returnerte bil betalt tilbake til kontoen din.
Har du kjøpt noe i den faktiske butikken? Da får du en verdikupong eller et gavekort på undertøy tilsvarende verdien av de returnerte varene. 
Legg merke til at verdikupongen kun kan brukes i selve butikken, men gavekortet på undertøy kan også brukes til kjøp på nettet.

Hvis noe har vært brukt ut over det som er strengt tatt nødvendig for å kontrollere at alt er der og fungerer som det skal, er du ansvarlig for et eventuelt verditap.
Noen av våre produkter kan ikke returneres, spesielt de som er knyttet til beskyttelse av helse eller hygiene og der forseglingen er brutt etter levering, samt produkter som er åpenbart beregnet på en bestemt person.

Vennligst oppbevar emballasjen intakt på følgende artikler av hygienegrunner.
1. Klebe-BHer
2. Produkter fra skjønnhetsutvalget
3. Strømper og strømpebukser
4. Vibratorer

Service og kontaktinformasjon

Jeg har en klage på Hunkemöller. Hva må jeg gjøre?

Hvis du er misfornøyd med en vare eller servicen vår, vil vi gjerne høre fra deg! 

CHAT
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte kundeservice på chat fra mandag til fredag fra 9.00 til 17.00. Du får ofte raskest svar via chat. 

TELEFON
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte kundeservice på +47 2396 3989 fra mandag til fredag fra 9.00 til 17.00. 

Du kan også kontakte oss ved å fylle ut et kontaktskjema.
Vi har ekstremt mye å gjøre for øyeblikket, så det kan ta 3-5 virkedager før du får svar.

 

Spørsmål om personvern.

Hunkemöller International B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er dine opplysninger, og vi respekterer dem. Personvernvilkårene gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker dem og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til din personlige informasjon, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet:

1. Gå til "Kontaktinformasjon" og fyll ut de nødvendige feltene

2. Velg emnet "Personvern"

3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Hvordan kommer jeg frem til riktig størrelse og passform?

Bh-størrelser er basert på to verdier: et mål som representerer båndstørrelsen din (målt rundt kroppen rett under brystene) og en bokstav som representerer cupstørrelsen din (størrelsen bestemmes ved å beregne forskjellen mellom målene målt over brystene og båndstørrelsen). Klikk her for å lære hvordan du finner riktig bh-størrelse.

Hva er den beste måten å vaske produktene mine?

Vask alltid nye plagg før første gangs bruk. Røde og svarte plagg skal vaskes separat.

Hvor kan jeg finne min nærmeste Hunkemöller-butikk?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker med vår butikkfinner. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.