Hvordan kan vi hjelpe deg?

Min Hunkemöller

Hvordan kan jeg opprette en My Hunkemöller konto?

For å opprette en konto, klikker du på linjen øverst ved 'Logg inn' for å gå til registreringssiden.
Har du ikke en konto ennå? Under overskriften 'Jeg er ny', vennligst fyll ut alle de etterspurte feltene og godta betingelsene.

Har du allerede et medlemskort i butikken? Velg 'Jeg har allerede et medlemskort og vil registrere dette'. Når du merker av dette i boksen kan du registrere nummeret på medlemskortet ditt (som du kan finne på baksiden av medlemskortet). Godta vilkårene og klikk på 'Registrer' for å lage din konto.

Merk: Du mottar en e-post for å bekrefte registreringen. Når du klikker på linken i e-posten, er du offisielt medlem av My Hunkemöller. Når du fullfører registreringen og fyller ut alle feltene, får du 100 ekstra Passion Points! Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se spørsmålet 'Hvordan sparer jeg Passion Points?'

Hvordan kan jeg logge inn på My Hunkemöller-kontoen for å se alle mine personopplysninger?

For å se kontoinformasjonen din, klikk på "Logg inn" øverst på siden. Under overskriften "Jeg er medlem", vennligst fyll ut e-postadressen og passordet ditt og klikk på "Logg inn". Du vil da gå til din personlige side hvor du kan finne kontaktinformasjon, shoppingkreditt, Passion Points, bestillingshistorikk og mye mer.

Merk: Passion Points og shopperabatten du ser på nettet i profilen din er bare gyldige på nettet. I butikk kan du ikke spare Passion Points og heller ikke bruke shopperabatten din, i stedet får du 10% rabatt.

 

Hva betyr 'logg inn med min Facebook-konto'?

Dette betyr at Facebook-kontoen din er koblet til Hunkemöller-kontoen din, og at du lettere kan logge inn på Hunkemoller.no ved å bruke ditt Facebook-navn og passord.

Dette alternativet er enkelt å bruke: klikk på Facebook-knappen når du er logget inn på kontoen din eller i handlekurven, og følg trinnene for å koble kontoen din. Eller klikk på 'Logg inn' og deretter på Facebook-knappen under 'Registrer deg med Facebook'

Hvordan endrer jeg adressen min?

For å endre adressen din, logg inn på kontoen din. Gå til “Min adressebok” og klikk på “Rediger”. Når du har endret faktura- og / eller leveringsadresse, klikker du på "Lagre". Du kan også legge til flere leveringsadresser

Hva er fordelene med MinHunkemöller?

Som medlem av My Hunkemöller vil du få en rekke fordeler. I butikk er det andre fordeler enn på nettet:

Fordeler i butikken: 
- I butikk får du 10% rabatt som medlem!

Fordeler på nettet::
- På nettet kan du samle Passion Points ved alle kjøp på nettet. 450 kr brukt = 500 Passion Points = 45 kr rabatt.
- Se bestillingshistorikken
- Personlige forslag og råd via e-post

Fordeler i butikk og på nettet: 
- Eksklusive tilbud og belønninger

 

 

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

For å endre e-postadressen din logger du inn på kontoen din. Gå til “Min profil” og klikk “Rediger” under overskriften Personopplysninger. Når du har skrevet inn eller redigert e-postadressen din, klikker du på "Lagre".

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

For å endre passordet ditt, logg inn på kontoen din. Gå til “Min profil” og klikk på “Rediger” under overskriften 'Personopplysninger'. Når du har skrevet inn det gamle passordet og det nye passordet ditt, klikker du på "Endre passord" for å bekrefte.

Hvordan kan jeg slette kontoen min?

Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller ha tilgang til dine personopplysninger, kan du bruke kontaktskjemaet vårt på nettstedet:
Hvis du vil slette, oppdatere, overføre, eller ha tilgang til dine personopplysninger, kan du bruke kontaktskjemaet vårt på nettstedet:
1. Gå til ‘Kontakt’ og fyll ut de obligatoriske feltene og medlemskortnummeret
2. Velg emnet ‘Personvern’
3. Send skjemaet
Vi tar kontakt med deg innen 30 dager etter forespørselen. Det er mulig at vi kommer til å be deg om ytterligere informasjon.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er informasjonen din, og vi respekterer den. Våre personvernvilkår gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker dem og hvordan vi holder dem sikre.

* Merk: Når du har slettet kontoen din kan du ikke logge inn på kontoen din lenger for å se dine personopplysninger.

Mottar jeg shopperabatt på kontoen min når jeg (delvis) returnerer noe jeg har kjøpt på nettet?

Ja, innløst shopperabatt settes tilbake på ditt medlemskort når du returnerer bestillingen på nettet. Det kan ta noen dager før den behandles.

Hvor kan jeg finne medlemskortnummeret mitt?

Hvis du har et fysisk medlemskort, kan du finne nummeret på baksiden av kortet under strekkoden.

Hvis du bare har et digitalt medlemskort, kan du finne medlemskortnummeret på nettet når du logger deg på “My Hunkemöller”. Videre kan du også finne medlemskortnummeret i bunnteksten til Hunkemöller nyhetsbrev.

Jeg kan ikke logge inn på kontoen min, hva kan jeg gjøre?

Hvis du har problemer med å logge på må du først sjekke om du har skrevet inn riktig e-postadresse. Hvis du får meldingen "Innlogging var mislykket", har du kanskje ikke en konto ennå.

Hvis du har glemt passordet ditt, kan du klikke på “Glemt passordet?” for å motta det nye passordet ditt via e-post. Vær oppmerksom på at mottak av kampanje-e-postene våre ikke nødvendigvis betyr at du er medlem og har en konto.

Jeg har mistet medlemskortet mitt, eller medlemskortet mitt er stjålet, hva skal jeg gjøre?

Vennligst ta kontakt med vår kundeservice. Merk: Dette er bare mulig hvis kortet er registrert på ditt navn.

Jeg fikk ikke Passion Points med kjøpet, hva gjør jeg?

Kjøpte du noe i butikken? Da vil du ikke få Passion Points. I butikk er det ikke mulig å spare opp Passion Points, bare på nettet.

Kjøpte du noe på nettet? Da er din Passion Points-saldo blitt oppdatert etter utsendelse av bestillingen, dette kan ta et par dager. Du vil motta en e-post om dette. Det kan ta én eller to dager før Passion Points blir kreditert medlemskortet ditt. Hvis de fremdeles ikke blir kreditert etter noen dager, kan du sende en e-post innen 30 dager etter kjøpet til vår kundeservice. Forsikre deg om at du oppgir medlemskortnummeret, ordreverdien og ordrenummeret.

Jeg ønsker å motta Hunkemoller-nyhetsbrevet, hva må jeg gjøre?

Skriv inn e-postadressen din i linjen nederst på hjemmesiden til nettstedet og klikk på "Abonner på vårt nyhetsbrev". Du vil motta en bekreftelsese-post. Klikk på linken i denne e-posten for å bekrefte abonnementet ditt.

Det er også mulig å abonnere på nyhetsbrevet ved å bruke kontoen din. Logg inn på "My Hunkemöller", klikk på "Min profil" og klikk på "Rediger" og merk av i ruten "Jeg ønkser å holde meg oppdatert via e-post med siste nytt fra Hunkemöller". Klikk deretter "Lagre".

Jeg har to medlemskortnummere, hva skal jeg gjøre?

Det er mulig å slå sammen medlemskortene til én konto, noe som betyr at du bare vil bruke ett medlemskort. Ta kontakt kundeservice for å få dette ordnet.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevet på e-post?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikker du på linken nederst i nyhetsbrevet. Du kan også spesifisere at du ikke vil motta nyhetsbrevet på din Hunkemöller kontoside.

Hvor lenge er medlemskortet mitt gyldig?

Medlemskortet ditt er gyldig i en ubegrenset periode.

Hvor lenge er Passion Points og shopperabatt gyldig?

Hvis du er registrert som medlem av My Hunkemöller, mottar du Passion Points for hvert nettkjøp. Passion Points er gyldige i ett år.

Når du har oppnådd 500 Passion Points, vil du motta shopperabatt på 45 kr. Denne rabatten er gyldig i tre måneder. Passion Points og shopperabatt blir automatisk kreditert din "konto". Vennligst sjekk din nåværende Passion Points-saldo og shopperabatt inkludert utløpsdato(er) under "My Hunkemöller" på nettet.

Hva er Passion Points?

Hvis du er registrert som medlem av My Hunkemöller, får du Passion Points hver gang du foretar et nettkjøp. Det er kun mulig å spare Passion Points på nettet!

Når du har oppnådd 500 Passion Points, blir disse konvertert til 45 kr. i rabatt på kontoen din. Når du for eksempel kjøper et undertøysett som er verdt 450 kr., får du 500 Passion Points = 45 kr rabatt til neste kjøp på nettet. Denne shopperabatten forblir gyldig i tre måneder etter denne datoen. Passion Points er gyldige i ett år. Passion Points og shopperabatten blir automatisk kreditert kontoen din. Passion Points og shopperabatten er kun gyldig på nettet. I butikk får du alltid 10% rabatt når du viser ditt medlemskort.

Frakt og leveranse

Hvor er pakken min?

I løpet av 4-6 virkedager vil du få en e-post om at bestillingen er levert og / eller klar for henting. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette med sporingskoden på PostNord-nettstedet. Vi sender koden din med e-posten når bestillingen har forlatt lageret vårt, eller sjekk Min Hunkemöller. Pakken din blir lagret i 14 dager i butikken eller et PostNord hentepunkt. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert, og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli betalt tilbake til kontoen din.

*Tips: last ned Hunkemöller-appen for en oversikt over bestillingene dine på nettet.

Det har gått 6 virkedager, og jeg har fortsatt ikke mottatt bestillingen?

Vi prøver vårt beste for å hente og sende din bestilling innen 4-6 virkedager. På grunn av visse omstendigheter på lageret vårt og / eller med transportfirmaer kan det ta lengre tid enn du vanligvis kan forvente av oss. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette ved hjelp av sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Det er godt å vite at du alltid vil få en bekreftelse per e-post når bestillingen er levert på din hjemmeadresse og / eller er klar for henting.

Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

 

Jeg har mottatt en vare jeg ikke bestilte, hva skal jeg gjøre?

Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Kan jeg kansellere en bestilling?

Når en bestilling er lagt inn på Hunkemoller.no, er den endelig og kan dessverre ikke kanselleres. Hvis du ikke lenger vil ha varene, kan du sende dem gratis tilbake så snart du mottar dem eller returnere dem i en butikk.

Kan jeg få bestillingen levert til en annen adresse?

Du kan alltid sørge for at bestillingen blir levert til en annen adresse i samme land. Du kan angi fakturaadresse og leveringsadresse før du går til betaling. Du kan også redigere disse i 'My Hunkemöller' hvis du har en konto.

Kan bestillingen bli levert til en postboksadresse?

Dessverre er dette ikke mulig. Vi leverer bare til hjemme- og arbeidsadresser.
Med Click & Collect kan du bestille på nettet og hente bestillingen gratis i butikk.

Hvordan blir bestillingen levert?

Bestillingen din kan leveres som følger: - Hent i favorittbutikken din - Hjemmelevering via PostNord - Hent på et PostNord utleveringssted.

Du vil motta bestillingen din innen 4-6 virkedager. Ikke glem å ta med bestillingsnummeret og ID til butikken eller utleveringsstedet. Pakken din blir oppbevart i 14 dager i butikken eller på et PostNord utleveringssted. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli satt tilbake til kontoen din.

Hvordan kan jeg finne varer på nettstedet?

Det finnes et søkefelt øverst på hjemmsiden. Ved å legge inn det du vil søke etter, kan du raskt finne produkter eller svar på spørsmålene dine.

Hvordan bestiller jeg noe på hunkemoller.no?

Det er veldig enkelt å bestille varer på Hunkemoller.no. Du legger til varene du vil ha i handlekurven. Deretter går du videre til betaling. Hvis du har en Hunkemöller-konto, kan du logge inn med e-postadressen din. Hvis du ikke har en konto ennå, kan du opprette en konto eller bestille med alternativet "gjestekonto".

Vennligst merk at det ikke er mulig å bestille på hunkemoller.no lenger.

Jeg har ikke mottatt en e-postbekreftelse, hva skal jeg gjøre?

Det kan hende at bekreftelsese-posten din havnet i søppelmappen din. Kontroller først dette. Hvis du fremdeles ikke har mottatt noe, kan du kontakte vår kundeservice.

Hva vil skje hvis jeg ikke er hjemme når bestillingen blir levert?

Hvis du ikke er hjemme når bestillingen blir levert, legger budet igjen en lapp. Du kan deretter hente pakken din innen 14 virkedager hos PostNord utleveringsstedet. Hvis du ikke gjør det, vil pakken bli sendt tilbake til Hunkemöller og du vil bli tilbakebetalt innen 10 virkedager via betalingsmåten du brukte under kjøpet.

Ordren min er forsinket, hva gjør jeg?

På grunn av travelhet på lageret eller i forhold til forsendelse kan det ta litt lenger tid enn normalt. Hvis du ønsker å se hvor pakken din er, kan du bruke Track & Trace koden via Post Nords hjemmeside. Du finner koden i bekreftelsen mottatt via e-mail når pakken din ble sendt fra lageret. Du får alltid en bekreftelse på e-mail når pakken din er sendt.

Finnes det en oversikt over alle Hunkemöller-butikker?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker under "Finn butikk" på hjemmesiden. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.

Hvordan blir bestillingen levert?

Bestillingen din kan leveres som følger:
- Hent i favorittbutikken din
- Hjemmelevering via PostNord  
- Hent på et PostNord hentepunkt

Fri frakt til butikk. Se vennligst "Kan jeg velge levering til butikk?" for mer informasjon.

Du vil motta bestillingen din innen 4-6 virkedager.
Ikke glem å ta med bestillingsnummeret og ID til butikken eller hentepunktet.
Pakken din blir oppbevart i 14 dager i butikken eller på et PostNord hentepunkt.
Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli satt tilbake til kontoen din.

Kan jeg velge levering til butikk?

Ja, med alternativet Click & Collect kan du betale for bestillingen din på nettet. Heretter henter du den i butikken:

-Legg til favorittvarene dine i handlekurven.
-Velg alternativet "Hent i en Hunkemöller-butikk". I dette tilfellet betaler du ikke fraktkostnader.
-Sjekk detaljene på fakturaen. I neste trinn kan du velge din (nærmeste) butikk ved å oppgi postnummer eller by.
-Etter at du er ferdig med betalingen, går bestillingen igjennom. Du vil motta en bekreftelses på e-post og en oppdatering når bestillingen din er sendt.
-Etter 4-6 virkedager vil du motta en e-post om at bestillingen er levert og klar for henting. Ikke glem å ta med
 bestillingsnummeret ditt i butikken!
-Pakken din blir oppbevart i 14 dager i butikken. Etter denne perioden vil bestillingen din bli kansellert, og innen 10 dager vil pengene dine automatisk bli betalt tilbake til kontoen din.

 

 

 

Det har gått 6 virkedager, og jeg har fortsatt ikke mottatt bestillingen?

Vi prøver vårt beste for å hente og sende din bestilling innen 4-6 virkedager. På grunn av visse omstendigheter på lageret vårt og / eller med transportfirmaer kan det ta lengre tid enn du vanligvis kan forvente av oss. Hvis du vil følge pakken din, kan du gjøre dette ved hjelp av sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Det er godt å vite at du alltid vil få en bekreftelse per e-post når bestillingen er levert på din hjemmeadresse og / eller er klar for henting. Hvis du ikke har mottatt alle varene du bestilte eller mottatt varer du ikke bestilte i det hele tatt, kan du kontakte kundeserviceavdelingen.

Sporingsnummeret fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har mottatt sporingsnummeret, kan det ta opptil 24 timer før du faktisk kan spore bestillingen. Hvis du får en feilmelding, kan du prøve igjen senere.

Hvor kan jeg finne sporingsnummeret?

Hvis du vil spore pakken din, kan du gjøre dette med sporingsnummeret på PostNord-nettstedet. Vi sender nummeret ditt via e-post når bestillingen har forlatt lageret vårt, eller sjekk My Hunkemöller.
 

Jeg har fått feil størrelse og / eller farge, hva skal jeg gjøre?

Hvis du har mottatt feil størrelse eller farge på varen du bestilte, kan du gjøre ett av følgende: Send varen (e) tilbake til oss og bestill den igjen på nettstedet, eller returner dem i butikken.

Hva er fraktkostnadene?

Fraktkostnadene er avhengig av leveringsmetoden din:

Velg alternativet:
-Hent i butikk, og du betaler ingen fraktkostnader
-Fraktkostnadene med PostNord hjemmelevering er 139 NOK per bestilling.
-Fraktkostnadene via PostNords hentepunkt er 99 NOK per bestilling.

Betaling, kupong og kampanjer

Hva er Klarna?

Med Klarna er det mulig å betale bestillinger på nettet via faktura etter at du har mottatt dem. Klarna tar seg av betalingsprosessen for Hunkemöller. For å kunne betale bestillingen mottar du en betalingsanmodning fra Klarna via e-post. Før Klarna godkjenner din forespørsel om å betale bestillingen via faktura etter at du har mottatt den, utfører de en kredittsjekk. Klarna har strenge regler om beskyttelse av personopplysninger som angitt i deres personvernvilkår. Hvis din forespørsel om betaling via faktura blir avslått, er det mulig å bruke en annen betalingsmetode. For spørsmål om betaling med faktura, vennligst kontakt Klarnas kundeservice www.klarna.com/no/kundservice eller telefonnummer: 21018991

Prisinformasjon på Hunkemöller.no

Alle våre priser inkluderer MVA og er ekskludert fraktkostnader.

Hvor kan jeg finne mer informasjon om Passion Points og rabattkreditt?

Mer informasjon finner du under My Hunkemöller.

Hvor finner jeg bestillingsoversikten min?
Du kan finne informasjon om kontoen din på My Hunkemöller-siden. For å se informasjon om de nylig gjennomførte bestillingene, klikker du på "Nylig gjennomførte bestillinger." For å se informasjon om alle bestillingene dine, klikk på "Vis tidligere bestillinger."

 

Hvor finner jeg fakturaen min?

Du kan finne fakturaen din under ‘Nylige ordrer’ når du logger inn på ‘My Hunkemöller’. For å se alle ordrer, klikk på ‘Tidligere ordrer’.

Jeg kan ikke bruke gavekortet mitt. Hva nå?

Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hvordan kan jeg se saldoen på gavekortet mitt?

For å se saldoen på gavekortet ditt, går du gjennom trinnene i handlekurvenog legger inn en bestilling. Sjekk gavekortet i oversikten med betalingsmåte. Klikk deretter på "Fortsett". I neste trinn vil du se "Sjekk kortbalanse" nederst til venstre på skjermen. Hvis du klikker på dette, kan du se saldoen på gavekortet ditt. Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hva er et gavekort?

Du bestemmer selv verdien på gavekortet fra Hunkemöller. Med dette kan du for eksempel overraske en venn. Du kan bruke gavekortet i butikkene våre. Pass godt på gavekortet ditt, selv etter bruk. Refusjon av kjøp med gavekort utbetales til samme kort.

Hvor kan jeg betale med shopperabatten min?

Du kan kun betale med shopperabatten din nettet.

Kan jeg betale med shopperabatt på nettet?
Ja, det er mulig. Hvis du har spart opp nok Passion Points, kan du betale med rabatten i trinn 3 i bestillingsprosessen.

Hvordan vet jeg hvilke kampanjer og rabatter som finnes på nettsiden?

Se alle aktuelle rabatter her!

Hva er betingelsene for rabattkoder og/eller kuponger?

En rabattkode kan bare brukes én gang. Etter at den er brukt, er den ikke lenger gyldig. Rabattkoder gjelder bare bestillinger som er foretatt via Hunkemoller.no. Du kan ikke bytte rabattkoder eller et gavekort mot kontanter, eller returnere det med tilbakevirkende kraft. Se alle aktuelle rabatter her.

Kan jeg bytte gavekortet mitt mot kontanter?

Det er ikke mulig å bytte gavekort mot kontanter.

Hvordan bruker jeg rabattkoden eller kupongen?

Du kan bruke rabattkoden i handlekurven. Fyll ut koden og klikk “Legg til”.

Er shopping på Hunkemoller.no trygt?

Det er veldig trygt å shoppe på Hunkemoller.no. Vi bruker en sikker SSL-metode. Dette betyr at dine personopplysninger er kryptert og beskyttet fra utenforstående. Vi overholder alle taushetsregler og andre lovpålagte krav. Vi kommer aldri til å avsløre dine personopplysninger til en tredjepart uten ditt samtykke. Les mer om sikkerhet og personvern her

Hvor kan jeg kjøpe et Lingerie card?

Du kan kjøpe et Hunkemöller Lingerie card i alle våre butikker. Bruk vår butikkfinner for å finne butikken nærmest deg. Oppbevar ditt Lingerie card godt, selv etter bruk. Refusjon for kjøp gjort med undertøyskort utbetales til samme kort.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og har brukt min shopperabatt til å betale med?

Per returnerte vare vil et proporsjonalt beløp bli returnert til ditt (digitale) medlemskort. Det kan ta noen dager før dette behandles.

Hvordan kan jeg betale på Hunkemoller.no?

Følgende betalingsmetoder er tilgjengelige på Hunkemoller.no:
1.Kredittkort. Vi godtar Mastercard, Visa og American Express
2. Paypal
3. Vipps
4. Klarna

For alle betalingsmetoder:
Hvis du returnerer en vare, får du en e-post når vi mottar pakken. Det kan ta opptil 10 dager. Beløpet blir kreditert betalingsmåten som er brukt innen 2 dager etter sending av bekreftelses e-posten.

Hvor kan jeg bruke Lingerie card?

Du kan bruke ditt Lingerie card i alle butikkene våre. Bruk vårt søkeverktøy for å finne butikken som er nærmest deg.

Retur og refusjon

Hvordan kan jeg returnere en vare på Hunkemoller.no?

Du kan returnere som følger: Retur i butikk: Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte i kjøpet. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Retur via PostNord-representant:

1. Legg varene sammen med returlappen i en pakke, vennligst bruk originalpakken

2. Klipp ut returetiketten og fest den på pakken

3. Overlat pakken til en PostNord-representant i nærheten

4. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post.

Det kan ta opptil 10 virkedager. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få summen tilbakebetalt. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Når får jeg pengene mine tilbake?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 virkedager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få tilbakebetalt summen. Vi refunderer til samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt summen innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Sjekk kvitteringen for vilkårene for kjøpet ditt i butikken.

Hvor mye koster returen?

Er du ikke helt fornøyd med bestillingen din? Det gjør ingenting; du kan alltid returnere bestillingen gratis: 1. Returner til en Hunkemöller-butikk i nærheten. 2. Returner til en representant for PostNord. Bruk returetiketten som følger med din nettbestilling.

Finnes det varer jeg ikke kan returnere?

Av hygieniske årsaker, vennligst la emballasjen for produktene nedenfor være uåpnet eller forseglet.

1. Selvklebende bh-er

2. Alle produkter i Beauty-serien

3. Strømpebukser og strømper.

Mottar jeg automatisk en annen vare når jeg returnerer varen?

Du vil ikke motta en annen artikkel hvis du returnerer en artikkel til Hunkemöller. Du kan imidlertid legge inn en ny ordre på Hunkemoller.no.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og jeg har brukt min Passion Points-rabattkreditt med bestillingen?

Per returnerte vare blir et proporsjonalt beløp kreditert ditt (digitale) medlemskort. Dette kan ta noen dager.

Hvor lang tid tar det før returen til en vare er behandlet?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 arbeidsdager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få refusjon. Vi refunderer deg ved å bruke samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Tilbakebetalingstiden starter når du returnerer bestillingen, eller indikerer at du returnerer bestillingen. Hvis returleveransen ikke er mottatt innen 14 virkedager, venter vi med tilbakebetaling til varene er mottatt, eller til du kan bevise at bestilling er returnert. Hvis det har skjedd unødvendige skader på produktet, kan det hende vi belaster deg for skaden. Du er bare ansvarlig for skader på grunn av bruk og det vi mener er rimelig, basert på produktets type og funksjon.

Spørsmål relatert til personvern.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er din informasjon, og vi respekterer den. Personvernvilkårene dine gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker den og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til dine personopplysninger, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet: 1. Gå til "kontakt" og fyll ut de nødvendige feltene 2. Velg emnet "Personvern" 3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Er det noen betingelser for retur av artikler?

Det er en rekke betingelser for å returnere artikler fra Hunkemoller.no:

1. Gi oss beskjed innen 14 dager etter mottak av bestillingen din at du ønsker å returnere bestillingen. Etter at du har informert oss, har du ytterligere 14 dager til å faktisk returnere produktene. Du kan også returnere bestillingen innen 14 dager etter mottak uten å varsle oss.

2. Artikler * må (hvis det er rimelig) være uskadet.

3. Du kan bruke returetiketten vår for å returnere pakken din.

Du kan returnere bestillingen gratis. Du kan finne ut hvordan dette fungerer med spørsmålet: "Hvordan kan jeg returnere en bestilling fra Hunkemoller.no?" * Ekskludert fra retur: Produkter som ikke er egnet for retur på grunn av hensyn til helse og hygiene, som har ødelagt forsegling etter levering.

Kan jeg returnere varer i butikken?

Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte for kjøpet. Hvis du har betalt i butikken, vil du få tilbakebetalt direkte i butikken. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Kan jeg bytte varer jeg har bestilt via nettbutikken?

Det er ennå ikke mulig å bytte artikler via Hunkemöller.no. Hvis du vil ha en annen størrelse eller farge, returner varene og legg inn en ny bestilling.

* Merk: Pengene dine blir tilbakebetalt til kontoen din.

Når kan jeg returnere kjøpet mitt? Er retur perioden forlenget pga. Coronaviruset?

Vi har forståelse for at du ikke ønsker å besøke en av butikkene våre akkurat nå. Derfor har vi forlenget retur perioden fra 30 til 45 dager for alle kjøp foretatt fra og med 1. mars 2020. Hvis du har foretatt et kjøp i butikk eller online 1. mars 2020 eller heretter, har du 45 dagers bytterett.

Service og kontaktinformasjon

Jeg har en klage på Hunkemöller. Hva må jeg gjøre?

Ikke fornøyd med et produkt eller en tjeneste? Selvfølgelig vil vi vite det! Du kan enten fylle ut et kontaktskjema eller ringe vår kundeservice.

For spørsmål om vår nettbutikk, kan kundeservice nås på telefon +4723963989, mandag til fredag ​​fra 09:00 til 17:00. Du kan også nå vår kundeservice ved å sende en e-post til: kundeservice.no@hunkemoller.com.

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

For spørsmål om vår nettbutikk, kan kundeservice nås på telefon +4723963989, mandag til fredag ​​fra 09:00 til 17:00. Du kan også nå vår kundeservice ved å sende en e-post til: kundeservice.no@hunkemoller.com.

Spørsmål om personvern.

Hunkemöller International B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er dine opplysninger, og vi respekterer dem. Personvernvilkårene gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker dem og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til din personlige informasjon, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet:

1. Gå til "Kontaktinformasjon" og fyll ut de nødvendige feltene

2. Velg emnet "Personvern"

3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Juridisk garanti?

Juridiske garantier gjelder når du kjøper varer i Hunkemöllers nettbutikk. Juridisk garanti betyr at produktet du kjøper må oppfylle kriteriene som en forbruker med rimelighet kan forvente av den spesifikke produkttypen. Siden disse kriteriene avviker fra produkt til produkt, er det ingen spesifikk tidsperiode for hvor lenge denne garantien vil vare.

Hvordan kommer jeg frem til riktig størrelse og passform?

Bh-størrelser er basert på to verdier: et mål som representerer båndstørrelsen din (målt rundt kroppen rett under brystene) og en bokstav som representerer cupstørrelsen din (størrelsen bestemmes ved å beregne forskjellen mellom målene målt over brystene og båndstørrelsen). Klikk her for å lære hvordan du finner riktig bh-størrelse.

Hva er den beste måten å vaske produktene mine?

Vask alltid nye plagg før første gangs bruk. Røde og svarte plagg skal vaskes separat.

Hvor kan jeg finne min nærmeste Hunkemöller-butikk?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker med vår butikkfinner. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.

Hunkemöller Norway AS Tollbugata 27 0157 Oslo Number: 918705023