Hvordan kan vi hjelpe deg?

Min Hunkemöller

Hvordan kan jeg opprette en My Hunkemöller konto?

For å opprette en konto, klikker du på linjen øverst ved 'Logg inn' for å gå til registreringssiden.
Har du ikke en konto ennå? Under overskriften 'Jeg er ny', vennligst fyll ut alle de etterspurte feltene og godta betingelsene.

Har du allerede et medlemskort i butikken? Velg 'Jeg har allerede et medlemskort og vil registrere dette'. Når du merker av dette i boksen kan du registrere nummeret på medlemskortet ditt (som du kan finne på baksiden av medlemskortet). Godta vilkårene og klikk på 'Registrer' for å lage din konto.

Merk: Du mottar en e-post for å bekrefte registreringen. Når du klikker på linken i e-posten, er du offisielt medlem av My Hunkemöller. Når du fullfører registreringen og fyller ut alle feltene, får du 100 ekstra Passion Points! Hvis du vil ha mer informasjon, kan du se spørsmålet 'Hvordan sparer jeg Passion Points?'

Hvordan kan jeg logge inn på My Hunkemöller-kontoen for å se alle mine personopplysninger?

For å se kontoinformasjonen din, klikk på "Logg inn" øverst på siden. Under overskriften "Jeg er medlem", vennligst fyll ut e-postadressen og passordet ditt og klikk på "Logg inn". Du vil da gå til din personlige side hvor du kan finne kontaktinformasjon, shoppingkreditt, Passion Points, bestillingshistorikk og mye mer.

Merk: Passion Points og shopperabatten du ser på nettet i profilen din er bare gyldige på nettet. I butikk kan du ikke spare Passion Points og heller ikke bruke shopperabatten din, i stedet får du 10% rabatt.

 

Hva betyr 'logg inn med min Facebook-konto'?

Dette betyr at Facebook-kontoen din er koblet til Hunkemöller-kontoen din, og at du lettere kan logge inn på Hunkemoller.no ved å bruke ditt Facebook-navn og passord.

Dette alternativet er enkelt å bruke: klikk på Facebook-knappen når du er logget inn på kontoen din eller i handlekurven, og følg trinnene for å koble kontoen din. Eller klikk på 'Logg inn' og deretter på Facebook-knappen under 'Registrer deg med Facebook'

Hvordan endrer jeg adressen min?

For å endre adressen din, logg inn på kontoen din. Gå til “Min adressebok” og klikk på “Rediger”. Når du har endret faktura- og / eller leveringsadresse, klikker du på "Lagre". Du kan også legge til flere leveringsadresser

Hva er fordelene med MinHunkemöller?

Som medlem av My Hunkemöller vil du få en rekke fordeler. I butikk er det andre fordeler enn på nettet:

Fordeler i butikken: 
- I butikk får du 10% rabatt som medlem!

Fordeler på nettet::
- På nettet kan du samle Passion Points ved alle kjøp på nettet. 450 kr brukt = 500 Passion Points = 45 kr rabatt.
- Se bestillingshistorikken
- Personlige forslag og råd via e-post

Fordeler i butikk og på nettet: 
- Eksklusive tilbud og belønninger

 

 

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

For å endre e-postadressen din logger du inn på kontoen din. Gå til “Min profil” og klikk “Rediger” under overskriften Personopplysninger. Når du har skrevet inn eller redigert e-postadressen din, klikker du på "Lagre".

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

For å endre passordet ditt, logg inn på kontoen din. Gå til “Min profil” og klikk på “Rediger” under overskriften 'Personopplysninger'. Når du har skrevet inn det gamle passordet og det nye passordet ditt, klikker du på "Endre passord" for å bekrefte.

Hvordan kan jeg slette kontoen min?

Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller ha tilgang til dine personopplysninger, kan du bruke kontaktskjemaet vårt på nettstedet:
Hvis du vil slette, oppdatere, overføre, eller ha tilgang til dine personopplysninger, kan du bruke kontaktskjemaet vårt på nettstedet:
1. Gå til ‘Kontakt’ og fyll ut de obligatoriske feltene og medlemskortnummeret
2. Velg emnet ‘Personvern’
3. Send skjemaet
Vi tar kontakt med deg innen 30 dager etter forespørselen. Det er mulig at vi kommer til å be deg om ytterligere informasjon.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er informasjonen din, og vi respekterer den. Våre personvernvilkår gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker dem og hvordan vi holder dem sikre.

* Merk: Når du har slettet kontoen din kan du ikke logge inn på kontoen din lenger for å se dine personopplysninger.

Mottar jeg shopperabatt på kontoen min når jeg (delvis) returnerer noe jeg har kjøpt på nettet?

Ja, innløst shopperabatt settes tilbake på ditt medlemskort når du returnerer bestillingen på nettet. Det kan ta noen dager før den behandles.

Hvor kan jeg finne medlemskortnummeret mitt?

Hvis du har et fysisk medlemskort, kan du finne nummeret på baksiden av kortet under strekkoden.

Hvis du bare har et digitalt medlemskort, kan du finne medlemskortnummeret på nettet når du logger deg på “My Hunkemöller”. Videre kan du også finne medlemskortnummeret i bunnteksten til Hunkemöller nyhetsbrev.

Jeg kan ikke logge inn på kontoen min, hva kan jeg gjøre?

Hvis du har problemer med å logge på må du først sjekke om du har skrevet inn riktig e-postadresse. Hvis du får meldingen "Innlogging var mislykket", har du kanskje ikke en konto ennå.

Hvis du har glemt passordet ditt, kan du klikke på “Glemt passordet?” for å motta det nye passordet ditt via e-post. Vær oppmerksom på at mottak av kampanje-e-postene våre ikke nødvendigvis betyr at du er medlem og har en konto.

Jeg har mistet medlemskortet mitt, eller medlemskortet mitt er stjålet, hva skal jeg gjøre?

Vennligst ta kontakt med vår kundeservice. Merk: Dette er bare mulig hvis kortet er registrert på ditt navn.

Jeg fikk ikke Passion Points med kjøpet, hva gjør jeg?

Kjøpte du noe i butikken? Da vil du ikke få Passion Points. I butikk er det ikke mulig å spare opp Passion Points, bare på nettet.

Kjøpte du noe på nettet? Da er din Passion Points-saldo blitt oppdatert etter utsendelse av bestillingen, dette kan ta et par dager. Du vil motta en e-post om dette. Det kan ta én eller to dager før Passion Points blir kreditert medlemskortet ditt. Hvis de fremdeles ikke blir kreditert etter noen dager, kan du sende en e-post innen 30 dager etter kjøpet til vår kundeservice. Forsikre deg om at du oppgir medlemskortnummeret, ordreverdien og ordrenummeret.

Jeg ønsker å motta Hunkemoller-nyhetsbrevet, hva må jeg gjøre?

Skriv inn e-postadressen din i linjen nederst på hjemmesiden til nettstedet og klikk på "Abonner på vårt nyhetsbrev". Du vil motta en bekreftelsese-post. Klikk på linken i denne e-posten for å bekrefte abonnementet ditt.

Det er også mulig å abonnere på nyhetsbrevet ved å bruke kontoen din. Logg inn på "My Hunkemöller", klikk på "Min profil" og klikk på "Rediger" og merk av i ruten "Jeg ønkser å holde meg oppdatert via e-post med siste nytt fra Hunkemöller". Klikk deretter "Lagre".

Jeg har to medlemskortnummere, hva skal jeg gjøre?

Det er mulig å slå sammen medlemskortene til én konto, noe som betyr at du bare vil bruke ett medlemskort. Ta kontakt kundeservice for å få dette ordnet.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevet på e-post?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikker du på linken nederst i nyhetsbrevet. Du kan også spesifisere at du ikke vil motta nyhetsbrevet på din Hunkemöller kontoside.

Hvor lenge er medlemskortet mitt gyldig?

Medlemskortet ditt er gyldig i en ubegrenset periode.

Hvor lenge er Passion Points og shopperabatt gyldig?

Hvis du er registrert som medlem av My Hunkemöller, mottar du Passion Points for hvert nettkjøp. Passion Points er gyldige i ett år.

Når du har oppnådd 500 Passion Points, vil du motta shopperabatt på 45 kr. Denne rabatten er gyldig i tre måneder. Passion Points og shopperabatt blir automatisk kreditert din "konto". Vennligst sjekk din nåværende Passion Points-saldo og shopperabatt inkludert utløpsdato(er) under "My Hunkemöller" på nettet.

Hva er Passion Points?

Hvis du er registrert som medlem av My Hunkemöller, får du Passion Points hver gang du foretar et nettkjøp. Det er kun mulig å spare Passion Points på nettet!

Når du har oppnådd 500 Passion Points, blir disse konvertert til 45 kr. i rabatt på kontoen din. Når du for eksempel kjøper et undertøysett som er verdt 450 kr., får du 500 Passion Points = 45 kr rabatt til neste kjøp på nettet. Denne shopperabatten forblir gyldig i tre måneder etter denne datoen. Passion Points er gyldige i ett år. Passion Points og shopperabatten blir automatisk kreditert kontoen din. Passion Points og shopperabatten er kun gyldig på nettet. I butikk får du alltid 10% rabatt når du viser ditt medlemskort.