Hvordan kan vi hjelpe deg?

Min Hunkemöller

Hvordan oppretter jeg en MyHunkemöller-konto?

Du oppretter en konto ved å klikke på banneren øverst på hjemmesiden under 'Logg inn'.
Har du ikke en konto enda? Under overskriften 'Jeg er ny', vennligst fyll ut alle de forespurte feltene og godta betingelsene.

Du kan også registrere deg og bli medlem via Hunkemöller-appen.

*Merk: du vil motta en e-post som bekrefter registreringen din. Når du klikker på lenken i e-posten er du offisielt medlem av MyHunkemöller. Når du har fullført registreringen og fylt ut alle feltene, mottar du 100 ekstra Passion Points! For mer informasjon, se spørsmålet 'Hvordan tjener jeg Passion Points?'
 

Hvordan logger jeg på MyHunkemöller for å se min personlige informasjon?

For å se kontoinformasjon din, klikk på 'Logg inn' på toppen av siden.  Under overskriften 'Jeg er medlem',
fyll inn din e-postadresse og passord, deretter klikk på 'Logg inn'.
Deretter går du til din personlige side hvor du finner din kontaktinformasjon, shopperabatt, Passion Points-saldo,
bestillingshistorikk og mye mer. Disse detaljene bruker du også til å logge deg på appen.

Hvordan endrer jeg adressen min?

For å endre adressen din, logg inn på kontoen din.
Gå til 'Min adresser' og klikk på 'Rediger'. Når du har endret din fakturadresse og/eller leveringsadresse, klikk på 'Lagre'.
Du kan også legge til flere leveringsadresser.

Hva er fordelene ved MyHunkemöller?

Som medlem av MyHunkemöller har du flere fordeler:

-  Tjen Passion Points på hvert kjøp, 450,- = 500 Passion Points
-  500 Passion Points = 45,- i shopperabatt
-  Se din bestillingshistorikk
-  Eksklusive tilbud
-  Invitasjoner til medlemsdager og andre shopping events
-  Personlige tips og anbefalinger via e-post

 

 

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

For å endre e-postadressen din, logg inn på din konto.
Gå til 'Min profil' og under overskriften 'Personlig informasjon' klikker du på 'Rediger'. Når du har skrevet inn eller redigert
e-postadressen din, klikk på 'Lagre'.

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

For å endre passordet ditt, logg inn på kontoen din. Gå til 'Min profil' og under overskriften 'Personlig informasjon',
klikk på 'Rediger'. Når du har skrevet inn ditt gamle og ditt nye passord, klikk på 'Endre passord' for å bekrefte.

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller ha tilgang til din personlige informasjon, vennligst benytt kontaktskjemaet vårt på hjemmesiden:

1. Gå til ‘Kontaktinformasjon’ og fyll inn de nødvendige feltene i tillegg til medlemskortnummeret ditt
2. Velg emnet ‘Databeskyttelse’
3. Send inn skjemaet

Vi kontakter deg innen 30 dager etter din forespørsel. Det er mulig at vi trenger ytterligere informasjon fra deg.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte din personlige informasjon. Det er din informasjon, og vi respekterer dette. Personvernreglene våre gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler din personlige informasjon, hvordan vi bruker den og hvordan vi beskytter den.

*Bemerk: når du har slettet kontoen din, kan du ikke lenger logge inn på kontoen din for å se din personlige informasjon. 

Vil jeg få shopperabatt tilbake på kontoen min når jeg (helt/delvis) returnerer kjøpet mitt?

Ja, innløst shopprabatt blir lagt tilbake på medlemskortet ditt når du returnerer varen din på nettet eller i butikk.
Denne prosessen kan ta noen dager. Passion Points legges ikke tilbake.

Hvor finner jeg medlemskortnummeret mitt?

Hvis du har et fysisk medlemskort, finner du nummeret på baksiden under strekkoden. Hvis du kun har et digitalt medlemskort, finner du medlemskortnummeret på nettet når du logger inn på
MyHunkemöller eller via appen når du går til profilen din. Du kan dessuten også finne medlemskortnummeret i bunnteksten av Hunkemöller-nyhetsbrevet.

Jeg kan ikke logge inn på kontoen min, hva kan jeg gjøre?

Hvis du har problemer med å logge deg inn, sjekk først om du har skrevet inn korrekt e-postadresse. Fikk du beskjeden 'Innloggingsfeil', er det mulig at du ikke har en konto enda.

Har du glemt passordet ditt, klikk på 'Glemt passord?' for å motta et nytt passord
på e-post. Vennligst merk at selv om du mottar nyhetsbrev via e-post fra oss trenger det ikke bety at du er medlem og har en konto. 
 

Jeg har mistet eller fått stjålet medlemskortet mitt, hva gjør jeg?

Vennligst kontakt Kundeservice. Vennligst merk: dette er bare mulig dersom kortet er registrert på ditt navn.

Jeg tjente ikke Passion Points på kjøpet mitt, hva gjør jeg?

Når du handler i butikk, oppdateres din Passion Points-saldo innen 24 timer etter kjøpet ditt. 
Når du handler på nettet, vil din Passion points-saldo oppdateres etter at bestillingen er sendt, dette kan ta noen dager. Du vil motta en e-post om dette. Det kan ta en eller to dager innen dine Passion Points er lagt til medlemskortet ditt.
Har dette ikke skjedd innen noen dager, vennligst send en e-post innen 30 dager etter kjøpet ditt til vår Kundeservice på
Kundeservice.no@hunkemoller.com.
Vennligst husk å nevne medlemskortnummeret og bestillingsnummeret ditt – hvis kjøpt i butikk legg ved kopi av kvittering i e-posten. 

Hvis du har tjent Passion Points på andre måter, vennligst inkluder dette i din e-post, sammen med et kort sammendrag av den aktuelle kampanjen og skjermbilde hvis du har dette.

Jeg ønsker å motta Hunkemöllers nyhetsbrev, hva må jeg gjøre?

Skriv inn e-postadressen din i linjen nederst på hjemmesiden og klikk på 'Abonner på nyhetsbrev'. Du mottar en bekreftelse via e-post. Klikk på lenken i denne e-posten for å bekrefte abonnementet ditt. 

Det er også mulig å abonnere på nyhetsbrevet via kontoen din. Logg inn på  'MyHunkemöller',  klikk på 
'Min Profil' og så klikk på 'Rediger' og kryss av i boksen hvor det står 'Jeg vil gjerne motta de siste nyhetene via e-post fra Hunkemöller'. Deretter klikk på 'Lagre'.

Jeg har to Medlemskortnumre, hva gjør jeg?

Det er mulig å slå sammen medlemskortene til en konto hvilket betyr at du kun bruker ett medlemskort. Vennligst kontakt Kundeservice slik at de kan ordne dette for deg.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevene?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikk på lenken nederst i nyhetsbrevet eller meld deg av via MyHunkemöller kontoen din.

Hvor lenge er medlemskortet mitt gyldig?

Medlemskortet ditt er gyldig i en ubegrenset periode.

Hvor lenge er Passion Points og shopperabatt gyldig?

Hvis du er et registrert Medlem av MyHunkemöller, tjener du Passion Points på hvert kjøp. 

Når du har 500 Passion Points blir dette gjort om til 45,- shopperabatt på kontoen din. Både rabatt og Passion Points forblir gyldige i ett år. Passion Points og shopperabatt blir automatisk lagt til kontoen din. Vennligst sjekk din nåværende Passion Points saldo og shopperabatt inkludert utløpsdato(r) på din MyHunkemöller-konto på nettet eller i appen.

Hva er Passion Points?

Hvis du er registrert som medlem av MyHunkemöller, tjener du Passion Points på hvert kjøp. For hver 450,- du kjøper for, tjener du 500 Passion Points. Du kan også tjene Passion Points på andre måter. 

Når du har 500 Passion Points blir dette gjort om til 45,- shopperabatt på kontoen din. Både rabatt og Passion Points forblir gyldige i ett år. Passion Points og shopperabatt blir automatisk lagt til kontoen din.