Hvordan kan vi hjelpe deg?

Min Hunkemöller

Hva er My Hunkemöller?

Hos Hunkemöller står våre kunder i sentrum. My Hunkemöller er Hunkemöllers poengbaserte lojalitetsprogram som kundene i butikken, på nettstedet eller i appen kan bli medlem av. My Hunkemöller er utformet for å verdsette medlemmene på en personlig og inspirerende måte og gi dem en god opplevelse. Vi belønner medlemmene våre med rabatter, gaver og unik service. Jo mer du kjøper og deltar i våre aktiviteter, jo flere poeng sparer du og jo høyere nivåer oppnår du. Og hvert nivå (eller level) betyr igjen nye og stadig mer eksklusive fordeler for deg. Tenk bare på limited edition-produkter, innbydelser til events, rabattkuponger, presang på bursdagen din, innbydelser til pre-sale for medlemmmer og enda mer. Se alle fordelene her: https://www.hunkemoller.no/passionpoints-benefits.
Vi benytter informasjonen vi får fra våre medlemmer slik at vi kan tilfredsstille behovene til våre kunder på en enda bedre måte.

Medlemmer sparer poeng (Passion Points) som legges sammen i en poengsaldo.
Programmet har 4 nivåer (levels). Poengene bestemmer hvilket nivå i programmet du er på. Hvert nivå har en start- og en sluttbalanse. Poengsaldoen avgjør hvilke kuponger du mottar. Medlemmmer mottar et beløp de kan shoppe for til en verdi av 50 kr. og en rekke andre rabattkuponger og gavekuponger.

Hvis du ikke foretar noen kjøp på 12 måneder, rykker du 1 nivå tilbake. Da får du en sluttbalanse på Passions Points som tilsvarer dette nivået.

Hvordan kan jeg opprette en konto for MyHunkemöller?

For å opprette en konto, klikker du på banneren på toppen hvor det står logg inn, da kommer du til registreringsskjema. 

Har du enda ikke en konto? Under overskriften «jeg er ny» fyller du ut alle de obligatoriske feltene og aksepter vilkårene.

Du kan også registere deg som medlem via Hunkemöller appen. 
 

*Obs: du vil motta en e-post for å bekrefte din registrering. Når du klikker på linken i e-posten er du offisielt et medlem av MyHunkemöller. Når du fullfører din registrering og fyller ut alle feltene, vil du motta 100 ekstra Passion points! For mer informasjon, se spørsmålene for «Hvordan sparer jeg Passion Points?»

Kan jeg benytte min My Hunkemöller medlemskonto i utlandet også?

Ja, du kan benytte medlemskortet ditt i utlandet og logge inn på nettsteder og apper med medlemskontoen. Du kan spare Passion Points i butikker i utlandet og på nettstedene og appene i de aktuelle landene men du kan ikke bruke shopperabatt i utlandet. For å finne ut i hvilke land Hunkemöller er aktiv sjekker du "Finn butikk" på nettstedet. Fordelene per level er de samme.

Jeg kan ikke logge inn på My Hunkemöller, hva nå?

Kan du ikke logge inn? Sjekk først om du har skrevet inn riktig e-postadresse og/eller passord. Hvis du får meldingen 'denne e-postadressen blir ikke gjenkjent', har du sannsynligvis ingen konto ennå. Se også: Hvordan oppretter jeg en My Hunkemöller konto. Hvis du får meldingen 'denne kontoen er ennå ikke aktivert', ber du på nytt om å få aktiveringsmailen sendt til innboksen din. Merk: du får deretter en e-post for å aktivere kontoen din. Først når du har trykket på lenken i e-posten, er du blitt medlem i My Hunkemöller og kan benytte deg av belønninger som kuponger og shopperabatt både i appen, i nettbutikken og i butikkene!

Hvis du ikke vet passordet, klikker du på glemt passord. Du får en e-post fra oss der du via en lenke kan endre passordet ditt.
Hvis du har glemt e-postadressen du brukte da du ble medlem, tar du kontakt med Kundeservice og oppgir medlemskort-nummeret ditt. Se også 'Hvor kan jeg finne medlemskort-nummeret mitt?'

Hvordan endrer jeg adressen min?

For å endre opplysningene dine logger du inn på nettstedet eller appen. Du går så til medlemssiden din. Klikk deretter på ‘Min profil’ og i fanen min adressebok på ‘endre’. Når du har endret opplysningene klikker du på ‘lagre endringer’. Du kan også legge til flere leveringsadresser. I butikken kan personale også tilpasse de fleste opplysningene for deg om du identifiserer deg med gyldig legitimasjon.

Hvordan endrer jeg min e-postadresse?

For å endre opplysningene dine logger du inn på nettstedet eller appen. Du går så til medlemssiden din. Klikk deretter på ‘Min profil’ og i fanen min adressebok på ‘endre’. Når du har endret opplysningene klikker du på ‘lagre endringer’. Du kan også legge til flere leveringsadresser. I butikken kan personale også tilpasse de fleste opplysningene for deg om du identifiserer deg med gyldig legitimasjon.

Hvordan endrer jeg passordet mitt?

For å endre opplysningene dine logger du inn på My Hunkemöller. Klikk deretter på ‘Min profil’ og på ‘endre passord’. Skroll ned til ‘Endre passord’. Fyll inn ditt nåværende passord, deretter ditt nye passord. Bekreft dette en gang til og klikk på "Endre passord".

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Hvis du vil fjerne dine personlige opplysninger, oppdatere dem, overføre dem eller du vil ha tilgang til dine personlige data, bruker du vårt kontaktskjema på nettstedet og følger disse skrittene:

  • På nettstedet går du til "kontakt" eller skriver https://www.hunkemoller.nl/contact login i nettleseren og/eller fyller ut de obligatoriske feltene inklusiv nummeret på ditt medlemskort.
  • Vi vil ta kontakt med deg innen 2 virkedager etter henvendelsen din. Det er mulig at vi vil be om mer informasjon.

 

Du kan også slette din konto ved å trykke på "Slett" via Hunkemoller-appen.

Jeg ønsker å motta Hunkemöllers nyhetsbrev, hva må jeg gjøre?

Klikk på 'Abonner' nederst til høyre på siden. Du vil motta en bekreftelsesmail. Klikk på lenken i denne e-posten for å bekrefte at du ønsker å abonnere. Det er også mulig å melde seg på nyhetsbrevet via My Hunkemöller medlemskonto. Logg inn på My Hunkemöller, gå til 'Min profil', klikk på 'Endre' og sett hake ved "Jeg vil gjerne motta de siste nyheter om kampanjer, trender, events og personlige anbefalinger fra Hunkemöller."

Nyhetsbrevet blir bare sendt ut med nye kampanjer eller tilbud fra Hunkemöller og inneholder personlige anbefalinger basert på dine tidligere kjøp.
- Frekvens: normalt 3 til 4 ganger i uken, men med tilpasning basert på din leseadferd og sendt på et tidspunkt du gjerne leser det.
- Informasjonen gjelder nye kampanjer og tilbud, inspirasjon, innbydelser til arrangementer, konkurranser og personlige anbefalinger. For medlemmer er det spesielle medlem-tilbud.
- Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikker du på lenken nederst i nyhetsbrevet. Det er også mulig å melde deg av nyhetsbrevet i kontoen din. Logg inn på My Hunkemöller, gå til 'Min profil', klikk på behandle og fjern haken ved "Jeg vil gjerne motta de siste nyhetene om kampanjer, trender, events og personlige anbefalinger fra Hunkemöller."

Hvor lenge er mine Passion Points gyldige?

Medlemskontoen din utløper aldri, men medlemspoengene dine utløper etter 6 års inaktivitet på kontoen. Passion Points utløper også hvis du ikke har kjøpt noe innen 365 dager. Du rykker da tilbake til sluttbalansen ved forrige level. Se også 'Kan jeg rykke tilbake i nivå (level)?

På hvilket nivå (level) starter du som medlem?

Et nytt medlem starter med den poengbalansen hun har oppnådd gjennom sitt første kjøp. Dette kan altså være Level 1, men også høyere, avhengig av handlemønsteret og hvor mange profilopplysninger du har fylt inn ved registreringen.

Hvordan vet jeg hvilket nivå (level) jeg er på?

På nettstedet og i appen ser du i profilen din hvor mange poeng du har, på hvilket nivå du befinner deg og hvor mange poeng du trenger for å komme til neste level. Dette blir også kommunisert i hvert eneste nyhetsbrev, så meld deg på for å holde deg oppdatert. Da får du også hver måned en oversikt over hvilken shopperabatt du har tilgode å kjøpe for og kupongene dine! I butikken ser du det på skjermen etter at du har skannet medlemskortet ditt.

Hvordan kan jeg komme høyere i level?

Ved å tjene flere Passion Points kan du oppnå et høyere level med flere og mer eksklusive fordeler. En aktuell oversikt over fordelene per level ser du her https://www.hunkemoller.no/passionpoints-benefits

Min poengsaldo (Passion Points) har gått ned. Hva skyldes det og hva innebærer det?

1) Når du ikke har foretatt noen kjøp hos Hunkemöller på 1 år, rykker du tilbake til sluttbalansen ved forrige level.

2) Når du innløser poeng for å få en kupong.

3) Når du returnerer varer blir Passion Points som du har tjent med dette kjøpet trukket fra medlemskontoen din igjen.

Kuponger du får fordi du har oppnådd en (høyere) poengsaldo vil forsvinne fra kontoen når poengsaldoen din blir lavere. Oppnådd shopperabatt blir stående på kontoen. Hvis du returnerer et kjøp betalt med shopperabatt etter at du har gått ned et nivå, blir denne rabatten satt inn igjen på kontoen.
Fordi kuponger bare kan benyttes én gang, vil et fall i antall poeng ikke resultere i at du på nytt mottar kuponger tilhørende en lavere poengsaldo hvis du tidligere har mottatt disse kupongene.

Kan jeg innløse Passion Points?

Ja. For å få tilgang til bestemte eksklusive kuponger kan du veksle inn poeng. Etter å ha innløst nødvendig antall poeng, kan du benytte kupongen.

Jeg tjente ikke Passion Points på kjøpet mitt, hva gjør jeg?

Når du handler i butikk, oppdateres din Passion Points-saldo innen 24 timer etter kjøpet ditt. 
Når du handler på nettet, vil din Passion points-saldo oppdateres etter at bestillingen er sendt, dette kan ta noen dager. Du vil motta en e-post om dette. Det kan ta en eller to dager innen dine Passion Points er lagt til medlemskortet ditt.
Har dette ikke skjedd innen noen dager, vennligst send en e-post innen 30 dager etter kjøpet ditt til vår Kundeservice på
Kundeservice.no@hunkemoller.com.
Vennligst husk å nevne medlemskortnummeret og bestillingsnummeret ditt – hvis kjøpt i butikk legg ved kopi av kvittering i e-posten. 

Hvis du har tjent Passion Points på andre måter, vennligst inkluder dette i din e-post, sammen med et kort sammendrag av den aktuelle kampanjen og skjermbilde hvis du har dette.

Jeg har glemt telefonen min/batteriet i telefonen er tomt/jeg har ikke med meg mitt medlemskort men vil gjerne kjøpe noe i butikken. Kan jeg likevel få Passion Points for det?

Ja, hvis du har ID med deg og kan legitimere deg ved kassen, kan kassemedarbeideren søke deg opp.

Jeg glemte å logge inn under transaksjonen, men vil gjerne foreta en bestilling i nettbutikken. Kan jeg fremdeles få Passion Points for dette?

Ja, hvis du på bestillingsbekreftelsessiden velger 'Legg til Passion Points' og logger inn, får du poengene likevel.

Når mottar jeg belønninger som shopperabatt og kuponger for Passion Points som jeg har spart?

Som My Hunkemöller-medlem kan du tjene 50 kr shopperabatt på flere tidspunkter. Andre ganger kan du motta personlige kuponger, som du kan bruke som rabatter eller bytte inn mot gaver eller en belønning. Dine Passion Points, kuponger og shopperabatter blir automatisk lagt til på din medlemskonto. Du kan sjekke oversikten over dine opptjente Passipn Points, kuponger og shopperabatt i din Hunkemöllerbutikk, på hjemmesiden eller i appen, og du kan også bruke/aktivere disse i butikk, på nett eller i appen. Utløpsdato for shopperabatt og kuponger finer du i din medlemskonto

Hvordan bruker jeg shopperabatt, rabattkoder eller kupongene mine?

Du kan ikke løse inn flere kuponger på et kjøp. Du kan maksimalt bruke xx,- shoppekreditt per kjøp i butikk og online.

Hvor kan jeg innløse rabattkoder på nettstedet eller i appen?

Du kan skrive inn og innløse rabattkoden i handlekurven på nettstedet og i appen. Du må da fylle inn koden og klikke på 'legg til'.

Er det betingelser knyttet til bruken av shopperabatt, en rabattkode eller en kupong?

Du kan ikke løse inn flere kuponger på en bestilling. Du kan kun bruke maksimalt xx,- shoppekreditt per kjøp i butikk og online.

Vil jeg få shopperabatt tilbake på kontoen min når jeg (helt/delvis) returnerer kjøpet mitt?

Ja, innløst shopprabatt blir lagt tilbake på medlemskortet ditt når du returnerer varen din på nettet eller i butikk. (minus returkostnader på (kr. 29,95)*
Denne prosessen kan ta noen dager. Passion Points legges ikke tilbake.

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en returbekreftelse på e-post. Dette kan ta inntil 10 virkedager. Etter at du mottar denne e-posten, blir du refundert innen 3 virkedager. Vi betaler deg tilbake med samme betalingsmåte som du brukte til den opprinnelige overføringen. Du vil ikke motta refusjon før vi har mottatt de returnerte varene.

Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele kjøpsprisen inkludert leveringskostnader (minus returkostnader på kr. 29,95). Hvis du returnerer deler av bestillingen, vil du kun motta refusjon for den aktuelle delen (minus returkostnadene på kr. 29,95). Returkostnadene på kr. 29,95 blir gjort opp per bestilling.

* Returkostnader vil gjelde fra og med januar 2023

 

Hvis du har brukt Passion Points og/eller Shopcredit: For hver vare som returneres, vil tilsvarende beløp bli tilbakeført til ditt (digitale) Member card. Dette kan ta inntil 48 timer.

Hvis du har betalt via Hunkemöller Lingeriecard: Refunderte kjøpebeløp med Gift Card blir refundert til det Gift Card som er blitt brukt.

Hvis du har betalt (delvis) med en annen voucher enn Shopcredit, vil du bare kunne bruke denne voucheren på nytt hvis du returnerer hele bestillingen.

Du kan alltid returnere kostnadsfritt til en lokal Hunkemöller-butikk. Du mottar refusjon innen 3 virkedager via den betalingsmåten som du selv brukte. Du finner nærmeste butikk her.

 

Får jeg shopperabatten min tilbake når jeg helt eller delvis returnerer bestillingen min, og hva skjer med mine Passion Points?

Ja, ved retur blir den innløste shopperabatten per returartikkel tilbakeført med et tilsvarende beløp på ditt (digitale) medlemskort. Passion Points som er opptjent gjennom bestillingen blir trukket fra medlemskontoen din.

Hva skjer det med shopperabatten som jeg har brukt når jeg helt eller delvis bytter bestillingen min i butikken og hva skjer med mine Passion Points?

Ved bytting blir den innløste shopperabatten per returartikkel trukket fra prisen på den byttede artikkelen og innarbeidet i den nye artikkelen. Passion Points som er opptjent gjennom bestillingen blir trukket fra medlemskontoen din. Og Passion Points som du har opptjent med anskaffelsen av den nye artikkelen blir igjen lagt til. Hvis du har brukt en rabattkupong som du har innløst poeng for, blir ikke de innløste poengene returnert og kupongen blir ikke på nytt disponibel. Rabatten som du har mottatt, blir per returartikkel trukket fra den byttede artikkelen og innarbeidet i den nye artikkelen såfremt rabatten er gyldig på denne artikkelen.

Får jeg kupongen min igjen hvis jeg helt eller delvis returnerer bestillingen min og hva skjer med Passion Points som jeg har vekslet inn for den?

Ved en fullstendig retur av bestillingen din i 1 eller flere omganger blir kupongene som er brukt tilbakeført på medlemskontoen så snart hele bestillingen din er returnert. Det samme gjelder eventuelt innløste Passion Points.

Hvis du ikke returnerer hele bestillingen, men bare 1 eller noen få artikler, blir de benyttede kupongene ved innkjøpet ikke tilbakeført til medlemskontoen din. Passion Points som eventuelt er vekslet inn for kupongen blir ikke tilbakeført på medlemskontoen din.

Kuponger gitt som gaver, service, konkurranser og innbydelser til evenementer eller fri frakt blir aldri tilbakeført på medlemskontoen etter en delvis eller fullstendig retur.

Hva skjer med kupongen som jeg har brukt når jeg helt eller delvis bytter bestillingen min i butikken og hva skjer med mine Passion Points?

Ved bytting blir rabatten i rabattkupongen som er benyttet ved kjøpet trukket fra prisen på den byttede artikkelen. Passion Points som er opptjent gjennom bestillingen blir trukket fra medlemskontoen din. Og Passion Points som du har opptjent gjennom anskaffelsen av den nye, innbyttede artikkelen blir igjen lagt til. Dette gjelder ikke for kuponger gitt som gaver, service, konkurranser og innbydelser til evenementer eller fri frakt.

Hvordan kan jeg melde meg av nyhetsbrevene?

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikk på lenken nederst i nyhetsbrevet eller meld deg av via MyHunkemöller kontoen din.

Tilgjengelighet medlemsgaver i butikk

Gavene er tilgjengelige på begrenset basis, og denne listen garanterer ikke at de fortsatt er tilgjengelig i butikken din.
Opp = Opp
 

Solbrilleetui

Horisont
Lagunen
Sandvika Storsenter
Sartor Storsenter
Sørlandssenteret

Veske 

Amfi Madla
Amfi Moa
Fredrikstad
Horisont
Jessheim
Lagunen
Metro Center
Sandvika Storsenter
Sartor Storsenter
Ski Center
Sørlandssenteret


Sokker

Amfi Madla
Fredrikstad
Horizon
Jessheim
Lagunen
Metro Center
Sandvika Storsenter
Sartor Storsenter
Ski Center
Sørlandssenteret