Vilkår og betingelser for Hunkemöller Medlemsprogram
Definisjoner
Begreper med stor forbokstav som brukes nedenfor, har følgende betydning:
Hunkemöller:
Det private selskapet med begrenset (limited) ansvar Hunkemöller B.V., herunder dets tilknyttede selskaper, Hunkemöller B.V., Koos Postemalaan 8, 1217 ZC Hilversum, The Netherlands;
Medlemskort:
Det (digitale) kortet som utstedes av Hunkemöller som en del av Medlemsprogrammet;
Hunkemöller-medlem:
Innehaveren av (det digitale) Medlemskortet;
Medlemsprogram:
Loyalty-programmet utviklet av Hunkemöller, hvor kunder av Hunkemöller får fordeler bl.a. i form av gave ved kjøp, medlemsrabatt, eksklusive invitasjoner til arrangementer, persontilpassede tilbud m.m.;
Medlemskort kundeservice:
Kundeservice for loyalty-programmet.
(online)-butikk(er):
Kundeservice som er satt opp for programmet; Hunkemöller-butikker og nettbutikker i Nederland, Tyskland, Frankrike, Belgia, Spania, Luxembourg, Sveits, Østerrike, Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia, Polen, Tsjekkia, Finland, Italia, Portugal, Slovenia
2. Bruksområde
Disse Generelle vilkår og betingelser gjelder for (anvendelse og/eller bruk av Medlemskortet i forbindelse med) Medlemsprogrammet for Hunkemöller. Hunkemöllers Medlemsprogram tilbys av nett-shops og butikker i følgende land: Nederland, Tyskland, Frankrike, Belgia, Spania, Luxembourg, Sveits, Østerrike, Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia, Polen, Tsjekkia, Finland, Italia, Portugal, Slovenia
3. Kjøp og aktivering av Medlemskort
3.1 Registrering i butikken
En kunde kan registrere seg for å bli Hunkemöller-medlem i butikken. Ved registrering i butikken vil Hunkemöller-medlemmet automatisk samtykke til disse vilkårene i tillegg til Hunkemöllers Privacy-erklæring. Medlemskortet er et digitalt kort i form av en QR-kode som gjør at kunden kan identifisere seg selv i butikken via Hunkemöller-appen eller nederst på alle e-poster fra Hunkemöller (nyhetsbrev). Etter at Hunkemöller-medlemmene har registrert seg i butikken, kan de fullføre registreringen på nettet ved å opprette et passord. Dermed vil Hunkemöller-medlemmene umiddelbart kunne starte med å tjene opp Passion Points og nyte alle fordelene ved Medlemsprogrammet. Det er gratis å bli medlem av Hunkemöllers Medlemsprogram.
3.2 Registrering via nettsiden/app
Det er også mulig å bli Hunkemöller-medlem via nettsiden eller appen. Dette krever at man oppgir for- og etternavn, fødselsdato og e-postadresse. Når man melder seg inn i Hunkemöller Medlemsprogram, samtykker man automatisk til Hunkemöller Medlemsprograms vilkår og betingelser, samt vår Privacy-erklæring. Hunkemöller-medlemmet får muligheten til å spare opp Passion Points og benytte seg av alle fordelene ved Medlemsprogrammet. Det er ikke noen medlemsavgift for Hunkemöllers Medlemsprogram.
3.3 Fordeler
Hunkemöller-medlemmet får flere fordeler ved å registrere seg for Medlemskortet. Ved å spare opp Passion Points vil Hunkemöller-medlemmet komme innenfor et forhåndsdefinert nivå (se 5. Sparesystem). Innenfor dette nivået vil Hunkemöller-medlemmet ha krav på flere typer fordeler (se 5. Sparesystem). Hunkemöller-medlemmene har også krav på (rabatt)kuponger som de kan løse inn via nettsiden, appen eller på butikken. Hunkemöller-medlemmet mottar spesielle invitasjoner til arrangementer for medlemmer, samt persontilpassede råd og forslag, forutsatt at medlemmet abonnerer på markedsføringsmateriell fra oss.
3.4 Deltakelse i Medlemsprogrammet
Det er bare mulig å delta i Medlemsprogrammet for kunder som er registrert bosatt i Nederland, Tyskland, Frankrike, Belgia, Spania, Luxembourg, Sveits, Østerrike, Norge, Sverige, Danmark, Storbritannia, Polen, Tsjekkia, Finland, Italia, Portugal, Slovenia.
3.5 Aldersgrense
Man må være minst 12 år gammel for å delta i Medlemsprogrammet. Hunkemöller-medlemmet må være minst 16 år gammel for å handle hos oss online. Hunkemöller-medlemmer under 16 år kan kjøpe varer i fysiske butikker.
4. Bruk
Hunkemöller-medlemmet kan benytte sitt Medlemskort etter å ha registrert seg. Medlemskortet er strengt personlig og kan ikke overføres til andre. Medlemskortet forblir Hunkemöllers eiendom. Bare 1 (én) e-postadresse per Medlemskort er mulig, og maks 1 (ett) Medlemskort kan brukes av hver kunde.
5. Sparesystem
5.1 Passion Points
Med et gyldig Medlemskort kan Hunkemöller-medlemmet tjene opp Passion Points. De ulike måtene å tjene opp poeng på er beskrevet på nettsiden og i appen. Hunkemöller-medlemmet kan tjene opp Passion Points på flere forskjellige måter:
- Ved å gjøre et kjøp; hver NOK 1 som brukes, gir ett Passion Point;
- Ved å oppgi personlige opplysninger, slik at Hunkemöller kan sende kunden persontilpassede meldinger, samt for analyseformål. Disse feltene er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet får en engangsbelønning på 25 Passion Points for hvert utfylte felt: Telefonnummer, kjønn, BH-størrelse, brief-størrelse, 1 av 2 Sexy Shapes, 1 av 4 Favourite Fits og interesser. Med disse opplysningene kan en kunde tjene inntil 200 Passion Points.
- Ved å fylle ut sine personlige interesser, slik at Hunkemöller kan sende kunden persontilpassede meldinger, og i tillegg for analyseformål. Disse feltene er ikke obligatoriske. Ved å angi sine interesser vil Hunkemöller-medlemmet motta 25 Passion Points som engangsbelønning. Disse interessene er innen sport, reise, helse, skjønnhet, kultur og mote. Disse interessene er inkludert i de nevnte 200 Passion Points som et Medlem kan tjene opp.
Alt som kunden kjøper i butikken (store), nettsiden og app, teller med i det totale forbruket (bortsett fra når man bruker shop-kreditt, rabattkuponger og fraktutgifter ved online-bestillinger). Disse kjøpene kan bare spores ved fremvisning av et gyldig Medlemskort.
Hvis Hunkemöller-medlemmet returnerer en vare (ved fremvisning av kvittering i butikken), blir eventuelle Passion Points som ble opptjent ved kjøp av denne varen, også trukket tilbake.
Passion Points kan aldri veksles inn i penger. Passion Points forblir gyldige så lenge Hunkemöller-medlemmet fortsetter å delta aktivt i Medlemsprogrammet. Hunkemöller-medlemmet kan miste noen av sine Passion Points etter ett års Medlemskap (se 5.1.1 Tilbakefall for hvert år med Medlemskap). Hunkemöller-medlemmet mister alle sine Passion Points hvis kontoen ikke er aktiv på ett år (se 9. Inaktivitet).
5.1.1 Tilbakefall for hvert år med Medlemskap
Etter ett år med Medlemskap (hvert år på den datoen hvor Medlemmet registrerte seg), vil Hunkemöller-medlemmene falle tilbake til begynnelsen av det nivået de befinner seg på eller til slutten av forrige nivå, basert på antall opptjente Passion Points.
For å holde seg på nivå 2 må man tjene opp minst 900 Passion Points på ett år som Medlem.
Dersom et Hunkemöller-medlem på nivå 2 har tjent < 900 Passion Points på ett år, vil Medlemmet falle tilbake til nivå 1 på 999 Passion Points.
Dersom et Hunkemöller-medlem på nivå 2 har tjent > 900 Passion Points på ett år, vil Medlemmet falle tilbake til begynnelsen av nivå 2 på 1000 Passion Points.
For å holde seg på nivå 3 - VIP må man tjene opp minst 2000 Passion Points på ett år som Medlem.
Dersom et Hunkemöller-medlem på nivå 3 - VIP har tjent < 2000 Passion Points på ett år, vil Medlemmet falle tilbake til nivå 2 på 1999 Passion Points.
Dersom et Hunkemöller-medlem på nivå 3 har tjent > 2000 Passion Points på ett år, vil Medlemmet falle tilbake til begynnelsen av nivå 3 på 2000 Passion Points.
5.2 Medlemsnivå
Når en Hunkemöller-kunde blir Medlem av Medlemsprogrammet, blir kunden tildelt et bestemt nivå ut fra antall oppsamlede Passion Points. Medlemsprogrammet har 3 nivå:
- Nivå 1: Passion Points totalt fra 0 til 999
- Nivå 2: Passion Points totalt fra 1000 til 1999
- Nivå 3-VIP: Passion Points totalt fra 2000 til 5000
På hvert nivå har Medlemmet rett til bestemte fordeler (se 5.3 Fastsatte fordeler).
Medlemmene kan bevege seg oppover og nedover på denne nivåskalaen på følgende måte (selv om dette kan endres av Hunkemöller når som helst):
- Ved kjøp eller andre aktiviteter (se 5.1 Passion Points)
- Ved å returnere en vare (se 5.1 Passion Points)
- Inaktivitet i programmet (se 9. Inaktivitet)
- Ved å ikke tjene opp minstekravet til Passion Points for å holde seg på det nåværende nivået, etter ett år med Medlemskap
- Ved å vinne Passion Points på spillet Wheel of Passion
- Ved å bytte Passion Points mot bestemte fordeler
Medlemmene blir varslet om dette i form av nyhetsbrev fra Hunkemöller, forutsatt at de abonnerer på Hunkemöllers nyhetsbrev. Et nytt Hunkemöller-medlem starter på nivå 1.
5.3 Medlemsfordeler
På hvert nivå, som beskrevet under 5.2 Medlemsnivå, har Medlemmet tilgang til fordeler. Disse fordelene kan variere over tid og kan når som helst forandres av Hunkemöller. Noen av disse fordelene blir lagt til på Medlemskontoene i form av en kupong, som kan brukes både online (nettside/app) og i butikkene. Dette kan variere fra tilbud til tilbud.
Eksempel på fordeler:
- Tilbud kun for Medlemmer;
- Velkomstrabatt 10 %;
- Gave med formål;
- Gratis frakt;
- Bursdagsgave;
- Tidligere tilgang til tilbud eller nye kolleksjoner;
- Eksklusive invitasjoner til arrangementer;
- Persontilpassede rabatter; eller
- Konkurranser.
Hunkemöller-medlemmer som går ned ett nivå, har ikke lenger tilgang til fordelene på nivået over.
5.4 Kuponger
Alle Hunkemöller-medlemmer kan motta kuponger. Disse kupongene legges til på Medlemskontoen på grunnlag av kjøpshistorikk eller oppsamlede Passion Points på det aktuelle tidspunktet. Medlemmet kan bruke en kupong ved å velge den i handlekurven på nettsiden og i appen, eller ved kassen i den fysiske butikken. Dessuten finnes det ulike typer kuponger som beskrives i avsnittene nedenfor. Kupongens gyldighet er ikke kjent på forhånd og den kan variere for hver kupong. Utløpsdatoen er angitt under kupongens vilkår og betingelser. Kuponger er ikke gyldige i våre Designer Outlet Centers (DOC-butikker).
5.4.1 Rabattkuponger
Alle Hunkemöller-medlemmer kan motta rabattkuponger. Disse rabattkupongene kan være knyttet til en bestemt kampanje, til Wheel of Passion eller ved at man beveger seg gjennom nivåene i programmet. Kupongen gir en prosentrabatt på bestemte produktkategorier, eller en rabatt på bestemte produkter.
5.4.2 Persontilpassede kuponger
Alle Hunkemöller-medlemmer kan også få persontilpassede kuponger. Disse kupongene blir tildelt Hunkemöller-medlemmet på grunnlag av ulike kriterier, for eksempel hvilket nivå man befinner seg på eller kjøpshistorikk.
5.4.3 Bytt Passion Points mot fordeler
Hunkemöller-medlemmer kan bytte Passion Points for å få tilgang til ulike fordeler, for eksempel en kupong. Disse kan være ulike typer rabatt, kuponger for å delta i en konkurranse, eller kuponger som gir rabatt hos en av våre partnere, en gave, gratis frakt eller andre fordeler. Dersom et Hunkemöller-medlem returnerer et kjøp i sin helhet, vil vedkommende få refusjon for rabatten eller shop-kreditten, og få tilbake Passion Points som ble brukt i forbindelse med kjøpet. Hvis et Medlem returnerer deler av et kjøp, vil pengene som ble brukt på bestillingen refunderes, og rabatten som ble brukt vil gjelde for alle produktene. Kupongen og Passion Points som ble brukt i forbindelse med bestillingen, blir derimot ikke gitt tilbake. Kuponger og shop-kreditt er ikke gyldige i våre Designer Outlet Centers (DOC-butikker).
5.4.4 Gavekuponger
Hunkemöller-medlemmer vil ved jevne mellomrom motta en gave (en kupong som blir lagt til kontoen) når de kjøper noe. Gavene vil variere gjennom hele året. I likhet med andre kuponger vil også gavekupongen ha en gyldighetsdato som er angitt under vilkårene for kupongen.
5.4.5 Førstepremie på 5000 Passion Points
Medlemmer på nivå 3 - VIP vil motta en førstepremie på slutten av nivået når de har nådd 5000 Passion Points. Premien kan innløses ved å benytte kupongen som er lagt til på Medlemskontoen, i en fysisk butikk eller online på nettsiden eller i appen. Premien og dens gyldighet vil variere og endre seg over tid. Premien kan ikke veksles inn i penger. Om et kjøp returneres i sin helhet, vil Hunkemöller-medlemmet motta refusjon for rabatten. Dersom kupongen fremdeles er gyldig, blir den lagt tilbake inn på Medlemskontoen. Hvis et Medlem returnerer deler av et kjøp, vil pengene som ble brukt på bestillingen refunderes, og rabatten som ble brukt vil gjelde for alle produktene. Kunden vil imidlertid ikke få tilbake kupongen. Kuponger og shop-kreditt er ikke gyldige i våre Designer Outlet Centers (DOC-butikker).
6. Shop-kreditt
Det er mulig for et Hunkemöller-medlem å samle opp shop-kreditt. Shop-kreditt kan legges til Medlemskontoen på ulike tidspunkter og anledninger gjennom hele året, uten noen bestemt hyppighet. Hver shop-kreditt kan ha ulik utløpsdato. Shop-kreditten kan brukes til alle kjøp og i kombinasjon med kuponger. Medlemmet kan bruke en shop-kreditt via handlekurven på nettsiden og i appen, eller ved kassen i den fysiske butikken. Denne shop-kreditten blir trukket fra Medlemskontoen etter at den er brukt til et kjøp.
7. Andre fordeler
I tillegg til kupongene og shop-kredittene som er beskrevet ovenfor, finnes det også andre fordeler man kan få som Hunkemöller-medlem. Disse fordelene kan være tilgjengelige på Medlemskontoen i form av en kupong, men det kan også være på andre måter – blant annet gjennom et spill eller på Hunkemöller-appen.
7.1 Arrangementer
Hunkemöller kan avholde arrangementer som Medlemmene kan inviteres til. Hunkemöller-medlemmet kan melde seg på et arrangement, få muligheten til å registrere seg først, eller delta i en konkurranse. Dette kan man gjøre ved å aktivere en kupong eller på andre måter via nettsiden, appen eller i våre butikker. Hunkemöller-medlemmet vil da motta en bekreftelse/billett via e-post.
7.2 Gaver
Hunkemöller-medlemmet kan også få Gavekuponger som gir dem rett til en gave med et kjøp. Vilkårene for å motta en slik gave er angitt i kupongopplysningene under avsnitt 5.4.4 Gavekuponger.
7.3 Tjenester
Hunkemöller kan tilby visse tjenester. Tjenestene kan variere og vil ikke alltid være tilgjengelige. Når en tjeneste tilbys, blir den gjort tilgjengelig på Hunkemöller-medlemmets konto, noen ganger i form av en kupong.
7.4 Konkurranser
Hunkemöller-medlemmet kan delta i visse Konkurranser. Konkurranser kan tilbys på forskjellige måter: via appen, en kupong eller via våre sosiale mediekanaler.
7.5 Wheel of Passion
Et registrert Hunkemöller-medlem kan delta i “Wheel of Passion”, heretter kalt “spillet”. Hunkemöller-medlemmet kan være med i spillet via nettsiden (på Medlemskontoen) eller på appen. Denne funksjonen er ikke tilgjengelig til enhver tid, og den blir i enkelte perioder deaktivert av Hunkemöller. I dette spillet kan et Hunkemöller-medlem vinne Passion Points og andre premier ved å dreie på et hjul. De fullstendige vilkårene som gjelder når Hunkemöller-medlemmet deltar i spillet, finner du på https://www.hunkemoller.no/wop-terms.html.
8. Studentrabatt
Registrerte Hunkemöller-medlemmer kan få studentrabatt på Hunkemöller. Denne rabatten administreres av Hunkemöller. Ved å fremvise et gyldig studentbevis i butikken vil Hunkemöller-medlemmet få en rabatt på 10 % i butikken. Rabatten er gyldig i kombinasjon med andre handlinger og/eller tilbud. Rabatten er kun gyldig for kjøp i fysisk butikk. Den kan ikke benyttes online eller via appen.
9. Endringer
Hunkemöller forbeholder seg retten til å trekke tilbake, endre eller opprette nye tilbud for Medlemsprogrammet og Passion Points som beskrevet her, når som helst og under hvilke som helst omstendigheter. Hunkemöller-medlemmer vil bli informert om endringer via e-post eller på nettsiden www.hunkemoller.nl. Hvis et Hunkemöller-medlem ønsker å endre, legge til eller slette opplysninger som Hunkemöller har mottatt i forbindelse med Medlemsprogrammet, kan dette gjøres ved å fylle ut og sende inn dette skjemaet. Hvis Hunkemöller-medlemmet sletter alle personopplysninger, vil det ikke være mulig å benytte seg av fordelene ved Medlemsprogrammet.
10. Inaktivitet og opphør i deltakelse
10.1 Passion Points og aktive medlemmer
I løpet av et helt år som Medlem, fra og med den datoen man melder seg inn, må et Medlem ha tjent opp et bestemt antall Passion Points for å holde seg på nåværende nivå.
Nivå 1
Når man er på nivå 1, går Passion Points-statusen etter ett år tilbake til null, og Medlemmet faller ned til begynnelsen av nivå 1.
Nivå 2
Når man er på nivå 2, må Medlemmet ha samlet minst 900 Passion Points i løpet av året, for å holde seg på nivå 2. Ved begynnelsen av et nytt år som Medlem vil Medlemmet rykke tilbake til begynnelsen av nivå 2, på 1000 Passion Points.
Dersom et Medlem har tjent mindre enn 900 Passion Points i løpet av siste år som Medlem, vil vedkommende falle tilbake til nivå 1 på 999 Passion Points.
Nivå 3 - VIP
Når man er på nivå 3 - VIP, må Medlemmet ha samlet minst 2000 Passion Points i løpet av året, for å holde seg på nivå 3 - VIP. Ved begynnelsen av et nytt år som Medlem vil Medlemmet rykke tilbake til begynnelsen av nivå 3 - VIP, på 2000 Passion Points.
Dersom et Medlem har tjent mindre enn 2000 Passion Points i løpet av siste år som Medlem, vil vedkommende falle tilbake til nivå 2 på 1999 Passion Points.
10.2 Passion Points og inaktive medlemmer
Når et Hunkemöller-medlem ikke har gjort et kjøp det siste året (de siste 12 månedene), vil Medlemmet rykke tilbake til begynnelsen på nivå 1, på null Passion Points. Medlemmet vil miste alle fordeler knyttet til det tidligere nivået (f.eks. nivå 2).
10.3 Kansellering av deltakelse ved Hunkemöller
Hvis du er inaktiv som Medlem ved at du ikke bruker Medlemskortet ditt på seks (6) år, sender vi deg en e-post for å spørre om du fremdeles ønsker å være Medlem. Hvis du deretter fortsetter å være inaktiv, vil vi kansellere Medlemskapet ditt og slette dine personopplysninger i forbindelse med Medlemskapet. Hvis et Hunkemöller-medlem etter 6 år bestemmer seg for å gjøre et kjøp hos Hunkemöller, kan Hunkemöller-medlemmet opprette en ny Medlemskonto i fysisk butikk, på nettsiden eller i appen.
10.4 Kansellering av deltakelse ved Medlem
Hunkemöller-medlemmer kan når som helst si opp sitt Medlemskap. For å slutte å delta i Medlemsprogrammet skal man fylle ut og sende inn dette skjemaet og bekrefte avmeldingen via e-posten som man mottar. Dette skjemaet finner man også via “Slett”-knappen i appen. Avmeldingsprosessen kan ta opptil 1 måned. I løpet av denne tiden vil kundens konto fremdeles være i systemet. Etter avmeldingen er Medlemskortet ikke lenger gyldig. Etter at medlemskapet er avsluttet, kan man ikke lenger bruke Medlemskortet for å dra fordel av Medlemsprogrammet. Eventuell shop-kreditt eller andre belønninger og fordeler som skulle være igjen etter avsluttet medlemskap, kan ikke konverteres til penger.
11. Misbruk av programmet
Hunkemöller har rett, uten at det berører noen av dets rettigheter, i tilfelle bedrageri, mangelfull eller feilaktig informasjon, i tilfelle brudd på disse Allmenne vilkår og betingelser, misbruk av rettigheter som Hunkemöller-medlem eller enhver annen handling som er til skade for Hunkemöller og/eller dets butikker, til å inndra Medlemskortet med umiddelbar virkning, til å blokkere det og/eller inndra eventuell oppspart rabatt og/eller til å kansellere eventuelle kjøp som er gjort på den måten. Det samme gjelder når et Hunkemöller-medlem endrer, forfalsker, undergraver eller skader medlemskortet på annet vis (inkludert hacking), eller forsøker å gjøre dette. Bedrageri (eller forsøk på bedrageri) eller enhver annen ulovlig handling kan registreres og kan føre til at Hunkemöller-medlemmet nektes å bruke Medlemskortet.
12. Opphør av programmet
Hunkemöller forbeholder seg retten til når som helst å avvikle Medlemsprogrammet. Hunkemöller-medlemmet vil bli informert om dette minst 3 (tre) måneder på forhånd. Helt frem til datoen hvor programmet avsluttes, kan Hunkemöller-medlemmet benytte seg av de gjeldende fordelene ved Medlemsprogrammet. Etter at programmet opphører som beskrevet under dette avsnittet, vil Hunkemöller-medlemmet ikke lenger kunne benytte de gjeldende fordelene ved Medlemsprogrammet.
13. Tapt, stjålet eller defekt Medlemskort
Dersom Medlemskortet mistes eller blir stjålet, må Hunkemöller-medlemmet informere Hunkemöller så snart som mulig. Medlemskortet vil da bli blokkert, og Hunkemöller sender Medlemmet et nytt Medlemskort så snart som mulig. For å få et nytt Medlemskort, kontakt kundestøtte i Hilversum eller besøk en Hunkemöller-butikk. Alle Passion Points på det gamle Medlemskortet, og eventuelle kuponger, blir overført til det nye Medlemskortet.
Frem til man mottar det nye Medlemskortet, kan man benytte seg av fordelene ved Medlemsprogrammet ved å logge seg inn via nettsiden eller appen. I tillegg kan ansatte i butikken finne Hunkemöller-medlemmet i systemet dersom man fremviser gyldig legitimasjon. Hvis kortet og/eller innloggingsinformasjonen kommer på avveie (enten digitalt eller fysisk) og det blir tilgjengelig for uvedkommende, vil dette være på Hunkemöller-medlemmets ansvar.
14. Personvern
Personopplysninger knyttet til Hunkemöller-medlemmet vil bli behandlet i forbindelse med Medlemsprogrammet. Dette inkluderer personopplysninger som Hunkemöller-medlemmet oppgir ved registrering i butikken, på nettet eller via appen. Hunkemöller er ansvarlig for å beskytte alle personopplysninger. Les vår Privacy-erklæring for nærmere informasjon om personopplysningene som Hunkemöller behandler og hvordan personopplysninger blir brukt i tilknytning til Medlemsprogrammet, samt Hunkemöller-medlemmets rettigheter som registrert person.
15. Ansvar
Hunkemöller er ikke ansvarlig for ulovlig bruk av Medlemskortet – enten ved Hunkemöller-medlemmet eller tredjepart – eller for uredelig bruk av en rabatt eller shop-kreditt. Hunkemöller er ikke ansvarlig for tyveri (inkludert bruk av Hunkemöller-medlemmets innloggingsinformasjon ved tredjepart), tap, forfalskning eller misbruk av Medlemskortet. Hunkemöller vil under ingen omstendigheter refundere eventuell utestående shop-kreditt.
16. Andre bestemmelser
Hunkemöller forbeholder seg retten til å utføre endringer i disse Allmenne vilkår og betingelser. På den datoen hvor endringene trer i kraft, vil alle tidligere Allmenne vilkår og betingelser oppheves. Nederlandsk lov skal gjelde for disse Allmenne vilkår og betingelser og Medlemsprogrammet. Eventuell tvist som skulle oppstå, skal behandles av kompetente domsmyndigheter i Amsterdam.
Versjon: 10/01/2025