Vilkår og betingelser for Hunkemöller medlemskort         

1. Definisjoner  

Betegnelser med store bokstaver som brukes heretter, har følgende betydninger:      

Hunkemöller:

Det private selskapet med begrenset
 ansvar Hunkemöller B.V. inkludert
 dets tilknyttede selskaper,
 Hunkemöller B.V., Liebergerweg 28, (1221 JS) i Hilversum;

Medlemskort:

Kortet utstedt av Hunkemöller som en
 del av Medlemskortprogrammet;

Hunkemöller-medlem:

Medlemskortholder;

Medlemskortprogram:

Lojalitetsprogrammet utviklet av Hunkemöller der Hunkemöller-kunder kan spare til rabatter ved å bruke et medlemskort, blant annet;

Medlemskort-kundeservice:

Kundeservice for lojalitetsprogrammet.

(nett-) butikk(er):

Kundeservice satt opp for programmet;
 Hunkemöller-butikker og -nettbutikker i Østerrike,
 Belgia, Tsjekkia, Kroatia, Danmark, Finland,
 Frankrike, Tyskland, Italia, Luxembourg,
 Nederland, Norge, Polen, Portugal,
 Slovenia, Spania, Sverige, Sveits
 og Storbritannia.

 

2. Anvendbarhet             

Disse generelle vilkårene gjelder for (søknad og/eller bruk av medlemskortet i sammenheng med) Medlemskortprogrammet til Hunkemöller. Medlemskortprogrammet til Hunkemöller tilbys av nettbutikker og butikker i følgende land: Østerrike, Belgia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italia, Kroatia, Luxembourg, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovenia, Spania, Tsjekkia Republikken, Sveits, Sverige og Storbritannia.

              

3. Kjøp og aktivering av medlemskort     

1. Registrering i butikken             

Når et Hunkemöller-medlem har mottatt et kort i butikken og har registrert det i kassen, vil de motta en e-post for å aktivere profilen sin. Inntil da forblir kortstatusen "ventende". Kunden vil da kunne spare poeng, men vil ikke kunne nyte fordelene ved Medlemskortprogrammet. Ved å klikke på lenken i e-posten blir kundens e-postadresse bekreftet og kunden må fullføre sin registrering på nettstedet. Minimumskravene til kunden er; fornavn, etternavn og e-postadresse. Kunden må også opprette et passord på nettstedet og godta disse vilkårene og Hunkemöllers personvernerklæring. Det er ingen medlemsavgift for å bli med i Hunkemöllers medlemskortprogram. Kunden kan motta et fysisk kort eller velge et digitalt kort i form av en QR-kode, som gjør det mulig for kunden å identifisere seg i butikken via Hunkemöller-appen eller wallet på telefonen.              

2. Registrering på nettside/i app 

Det er også mulig å bli et Hunkemöller-medlem på nettsiden eller i appen. Minimumsinformasjonskravene er fornavn, etternavn, e-postadresse og passord. Kunder må også godta Hunkemöllers vilkår og betingelser og personvernerklæring. Når et Hunkemöller-medlem registrerer seg på nettet eller i appen, mottar de en e-post for å bekrefte registreringen og bekrefte e-postadressen. Inntil da forblir kortstatusen "ventende". Kunden vil da kunne spare poeng, men vil ikke kunne dra nytte av fordelene med Medlemskortprogrammet. Ved å klikke på lenken i e-posten fullføres registreringen. Det er ingen medlemsavgift for å bli med i Hunkemöllers medlemskortprogram.  

3. Fordeler         

Hunkemöller-medlemmet mottar forskjellige fordeler ved å registrere medlemskortet. Ved å tjene Passion Points faller Hunkemöller-medlemmet innenfor et forhåndsdefinert nivå (se 5. sparingssystem). Innenfor dette nivået har Hunkemöller-medlemmet krav på forskjellige forhåndsdefinerte fordeler (se punkt 5. sparingssystem). Hunkemöller-medlemmet har også rett til (rabatt) kuponger som de kan løse inn på nettstedet, i appen eller i butikken. Ved å skanne medlemskortet eller logge på kontoen til Hunkemöller-medlemmet blir kupongene tilgjengelige under betalingstransaksjonen. Hunkemöller-medlemmet mottar også spesielle invitasjoner til Hunkemöller-medlemsarrangementer, mottar eksklusive utsendelser (med tillatelse), personlige tips og råd.          

4. Deltakelse i medlemskapsprogrammet             

Deltakelse i medlemsskapsprogrammet er bare mulig dersom kunden har gyldig bostedsadresse i Østerrike, Belgia, Tsjekkia, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italia, Krotia, Luxembourg, Nederland, Norge, Polen, Portugal, Slovenia, Spania, Sverige og Storbritannia.        

5. Aldersgrense 

Deltakelse i Medlemskortprogrammet er mulig fra 12 år og over. Hunkemöller-medlemmet må være minst 16 år for å hanlde i nettbutikken. Hunkemöller-medlemmer under 16 år kan kjøpe varer i de fysiske butikkene. Nyhetsbrev sendes også bare til medlemmer som er 16 år eller eldre.    

 

4. Bruk  

Hunkemöller-medlemmet kan benytte seg av medlemskortet etter registrering ved å fylle ut opplysningene sine som nevnt i punkt 3, og etter kjøp og aktivering av medlemskortet. Medlemskortet er strengt personlig og kan ikke overføres. Medlemskortet forblir Hunkemöllers eiendom. Bare 1 (en) e-postadresse per kort er mulig, og maksimalt 1 (ett) medlemskort kan brukes per kunde.   

 

5. Sparingssystem           

5.1 Passion Points           

Et gyldig medlemskort lar Hunkemöller-medlemmet tjene Passion Points. De forskjellige måtene å tjene poeng på kommuniseres til Hunkemöller-medlemmet på nettsiden og i appen. Hunkemöller-medlemmet kan tjene Passion Points på forskjellige måter:       

Ved å gjøre et kjøp; hver 1 kr. (NOK 1) som brukes er verdt ett Passion Point;    

Ved å fylle ut personlige data, slik at Hunkemöller kan tilpasse kommunikasjonen til en kunde, og for analyseformål. Disse feltene er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet mottar en engangsutdeling på 25 Passion Points for hvert utfylte felt: telefonnummer, kjønn, fødselsdato, hjemmeadresse, BH-størrelse, topp- og trusestørrelse, 1 av 2 Sexy Shapes, 1 av 4 Favourite Fits. En kunde kan tjene opp til 200 Passion Points ved å fylle inn denne informasjonen.  

Ved å fullføre personlige interesser, slik at Hunkemöller kan tilpasse kommunikasjonen til kunden, og for analyseformål. Feltene er ikke obligatoriske. Hunkemöller-medlemmet mottar en engangsutdeling på 25 Passion Points for minst 1 og maksimalt 6 interesser. Interessene er sport, reise, helse, skjønnhet, kultur og mote.  

Ved å utføre oppdrag og tjene merker. Et Hunkemöller-medlem kan tjene 11 merker totalt. Når en kunde for eksempel har gjort et kjøp i butikken, på nettstedet og i appen, mottar kunden et merke og 250 Passion Points.    

Ved hjelp av bonus Passion Points-regler som Hunkemöller setter på kampanjebasis for kunder. For eksempel tildeles doble Passion Points når det avholdes medlemsdager. Hunkemöller-medlemmet blir informert på forhånd om disse kampanjene på nettstedet, i appen eller nyhetsbrevet.              

Alle kjøp fra butikken, nettstedet og appen teller mot et totalt forbruk (unntatt kjøp av Hunkemöller-gavekort og fraktkostnader for nettbestillinger). Disse kjøpene kan bare spores etter fremvisning av et gyldig medlemskort.      

Hvis Hunkemöller-medlemmet returnerer et kjøp (mot fremvisning av kvitteringen), blir også påløpte Passion Points trukket fra medlemmets saldo.   

Passion Points kan aldri konverteres til penger. Passion Points forblir gyldige så lenge Hunkemöller-medlemmet fortsetter å delta aktivt i Medlemskortprogrammet. Hunkemöller-medlemmet kan miste Passion Points på grunn av inaktivitet, se punkt 9. Inaktivitet for mer informasjon.              

5.2 Medlemsnivåer        

Når et Hunkemöllermedlem blir medlem av Medlemskortprogrammet, blir de tildelt et visst nivå som er knyttet til antall Passion Points som kunden har tjent. Programmet har 4 nivåer:        

Nivå 1 (Flirty Fun): poengtotal fra 0 to 499           

Nivå 2 (Secret Crush): poengtotal fra 500 to 999 

Nivå 3 (Hot Match): poengtotal fra 1000 to 1999               

Nivå 4 (True Love): poengtotal på mer enn 2000 

På dette nivået har medlemmet rett på visse faste fordeler, se punkt 5.3 faste fordeler.   

Medlemmer kan flytte seg opp eller ned på nivåene ved å:           

foreta kjøp eller andre aktiviteter (se punkt 5.1 Passion Points)   

returnere kjøp (se 5.1 Passion Points)     

være inaktiv i programmet (se punkt 9. Inaktivitet)          

Medlemmer vil bli varslet om dette med nyhetsbrev fra Hunkemöller (forutsatt at tillatelse er gitt). Et nytt Hunkemöller-medlem starter på det laveste nivået. Alle eksisterende medlemmer av det gamle programmet får en velkomstbonus på 500 Passion Points, som får dem opp på nivå 2.      

5.3 Faste fordeler           

Hvert nivå, som beskrevet i punkt 5.2 Medlemsnivåer, har forhåndsdefinerte fordeler. Disse fordelene er listet opp på nettsiden og i Hunkemöller-appen. Jo høyere nivå, desto mer eksklusive fordeler.         

Fordeler

Level 1

Velkomsrabatt

Level 2

Bursdagsrabatt

Level 3

Personlige kuponger

Level 4

Gaver ved kjøp

 

Medlemsdager

 

Forhåndssalg for medlemmer

 

Ekstra størrelsesråd

 

Fri frakt

 

Tilgang til limited edition kolleksjoner/produkter

 

Spesialkundeservice

 

Jubileumsgave

 

VIP-kuponger

 

VIP-begivenheter

 

 

Når et Hunkemöller-medlem faller i nivå, har de ikke lenger rett på fordelene til nivået over.             

5.4 Personlige kuponger              

Hvert Hunkemöller-medlem har rett til å motta personlige kuponger. Disse kupongene tildeles Hunkemöller-medlemmet basert på ulike kriterier, for eksempel nivået på Hunkemöller-medlemmet eller medlemmets shoppingatferd. Jo høyere medlemsnivå, jo mer eksklusive kuponger. I tillegg finnes det forskjellige kupongtyper som omtales i underavsnittene nedenfor.           

5.4.1 Shopping-kuponger            

Medlemskortprogrammet har flere punkt der et Hunkemöller-medlem kan tjene shopping-kuponger. Når et Hunkemoller-medlem returnerer sitt kjøp, vil kuponger som også er tjent opp med samme kjøp returneres.

Utløpsdato på kuponger finner man i medlemskontoen. Kunden kan bruke kupongen i handelkurven i nettbutikken og i appen, eller i kassen i butikken. 

5.4.2 Innløse kuponger for poeng            

På det siste (fjerde) nivået kan et Hunkemöller-medlem bruke poeng for å 'kjøpe' en kupong. Dette kan være forskjellige typer kuponger, som shopping-kuponger, eller andre rabattkuponger som fri frakt. Hunkemöller-medlemmet kan kjøpe kupongen i handlekurven på nettsiden og i appen, eller ved kassen i butikken. Denne kupongtypen vises bare når kunden har nok poeng til å 'kjøpe' kupongen. Dette betyr at et Hunkemöller-medlem ikke kan nedgradere til et lavere nivå. Disse kupongene har en annen gyldighet enn den som vises i vilkårene for den spesifikke kupongen. Ved retur vil ikke et Hunkemöller-medlem få refusjon for kupongen, men motta refusjon for de brukte poengene. Disse kupongene gjelder ikke i våres outlet butikker.            

5.4.3 Overraskelseskuponger     

Medlemmer kan også bruke overraskelseskuponger i programmet. Denne typen kuponger tildeles av Hunkemöller til et Hunkemöller-medlem og synes ikke på forhånd på kontoen. Kupongens gyldighet er heller ikke kjent på forhånd, og vises i vilkårene og betingelsene for selve kupongen. Hunkemöller-medlemmet blir informert om tilgjengeligheten av kuponger via nyhetsbrevet eller appen. Disse kupongene gjelder ikke i våres outlet butikker.     

Spesielle anledninger     

Hunkemöller-medlemmer mottar en spesiell overraskelseskupong ved visse spesielle anledninger som bursdagen sin eller et spesielt jubileum, hvis Hunkemöller-medlemmet har vært medlem av Medlemsprogrammet i et visst antall år. Dette kan være en rabatt eller en gave som medlemmet kan hente i butikken. Kupongene vises bare når medlemmet er på et visst nivå, for eksempel, bare gyldig for nivå 4-medlemmer. Disse overraskelseskupongene kan oppstå på hvilket som helst nivå.    

Begivenheter     

Hunkemöller organiserer også spesielle begivenheter for medlemmer. Hunkemöller-medlemmet kan registrere seg på en begivenhet ved å aktivere en kupong. Hunkemöller-medlemmet mottar deretter bekreftelse/billett på e-post.      

Gaver    

Hunkemöller-medlemmet mottar også kuponger som gir dem rett på en gave ved et kjøp. For eksempel, ved kjøp av minimum 500 kr. i sportsutstyr, vil Hunkemöller-medlemmet motta en sportskupong.     

Spesiell service  

Hunkemöller tilbyr også spesielle typer service, som for eksempel å brodere initialer på en vare kjøpt av et Hunkemöller-medlem. Dette kan for eksempel være under Valentinsdagkampanjen. Hunkemöller-medlemmet vil da ha en kupong tilgjengelig på kontoen sin som de kan aktivere for retten til denne tjenesten.          

Konkurranser    

Hunkemöller-medlemmet kan delta i visse konkurranser ved å aktivere en kupong på nettsiden eller i appen. Hunkemöller vil velge vinnere ved uttrekking eller visse konkurranser som et Hunkemöller-medlem kan delta i.            

 

6. Wheel of Passion        

Et registrert Hunkemöller-medlem kan delta i spillet 'Wheel of Passion', heretter kalt 'spillet'. Hunkemöller-medlemmet kan spille spillet på nettstedet (på kontoen) eller i appen. Denne funksjonaliteten er ikke tilgjengelig til enhver tid og slås på/av av Hunkemöller i en viss periode. I spillet kan et Hunkemöller-medlem vinne Passion Points og andre premier ved å snurre hjulet. De fullstendige vilkårene for spillet finner du på www.hunkemoller.no/wheelofpassion. 

              

7. Studentrabatt             

Et registrert Hunkemöller-medlem kan få studentrabatt på Hunkemöller. Denne rabatten er organisert av Hunkemöller. Ved fremvisning av et gyldig studentkort får Hunkemöller-medlemmet 10 % rabatt i butikken. Denne rabatten er gyldig i kombinasjon med andre handlinger og/eller kampanjer. Rabatten er kun gyldig for kjøp i butikken, og er ikke gyldig i nettbutikken eller i appen.     

8. Endringer       

Hunkemöller forbeholder seg retten til å trekke tilbake, endre eller komme med nye tilbud til Medlemskortprogrammet som beskrevet her når som helst og under alle omstendigheter. Hunkemöller-medlemmer vil bli varslet på forhånd om eventuelle endringer via e-post eller på nettstedet www.hunkemoller.no. Hvis et Hunkemöller-medlem ønsker å endre, legge til eller slette data som er kjent for Hunkemöller i sammenheng med Medlemskortprogrammet, kan de gjøre det ved å sende en e-post til kundeservice eller privacy@hunkemoller.com. Hvis Hunkemöller-medlemmet sletter alle personlige data, vil det ikke være mulig å dra nytte av fordelene med Medlemskortprogrammet.     

 

9.Inaktivitet og avslutning av deltakelse 

9.1 Inaktivitet og bortfall av poeng          

Etter å ha registrert et Hunkemöller-medlem, sjekker vi hvert år (etter 365 dager) om Hunkemöller-medlemmet har vist aktivitet i Medlemskortprogrammet. Dette betyr at Hunkemöller-medlemmet kan miste poengene som trengs for å opprettholde sitt nåværende nivå. For eksempel, når et Hunkemöller-medlem er på nivå 2, trenger de minst 500 poeng. Dette Hunkemöller-medlemmets saldo er 800, og de har ikke gjort et kjøp de siste 365 dagene. Derfor utløper 301 poeng og kunden faller tilbake til nivå 1. Hvis dette skjer i nivå 1, faller Hunkemöller-medlemmets poeng totalt tilbake til 0.             

9.2 Kansellering av deltakelse av Hunkemöller    

Hvis et Hunkemöller-medlem ikke viser aktivitet etter 6 år (hvert år regnet fra registreringsdatoen), blir profilen til Hunkemöller-medlemmet arkivert. Dette betyr at personopplysningene til Hunkemöller-medlemmet blir anonymisert, og at Hunkemöller-medlemmet ikke lenger vil få tilgang til fordelene med Medlemskortprogrammet. Hvis Hunkemöller-medlemmet etter denne seksårsperioden fortsatt bestemmer seg for å kjøpe fra Hunkemöller, kan Hunkemöller-medlemmet kjøpe et nytt medlemskort eller opprette en konto på nettstedet eller appen.           

9.3 Kansellering av deltakelse av Medlemmet     

Hunkemöller-medlemmer kan avslutte sin deltagelse i Medlemskortprogrammet når som helst. For å avslutte deltakelse i Medlemskortprogrammet kan Hunkemöller-medlemmet sende en e-post til privacy@hunkemoller.com. Etter kanselleringen er medlemskortet ikke lenger gyldig. Enhver tjent rabatt må brukes av Hunkemöller-medlemmet til å få rabatt på produktene. Etter oppsigelse kan ikke medlemskortet brukes til å dra nytte av fordelene med Medlemskortprogrammet. Eventuelt gjenværende rabattbeløp etter kansellering utløper, og kan ikke konverteres til kontanter.           

              

11. Misbruk av programmet       

Hunkemöller har rett, uten å berøre alle rettighetene, i tilfelle svindel, levering av ufullstendig eller feil informasjon, i tilfelle brudd på disse generelle vilkårene, misbruk av rettigheter som Hunkemöller-medlem eller annen handling som forårsaker skade på Hunkemöller og/eller dets butikker, til å trekke medlemskortet med øyeblikkelig virkning, til å blokkere det og/eller til å trekke tilbake enhver tjent rabatt og/eller til å kansellere ethvert kjøp som er gjort på denne måten. Det samme gjelder når et Hunkemöller-medlem endrer, forfalsker, underlegger eller skader medlemskortet på annen måte (inkludert hacking), eller prøver å gjøre det. Svindel (eller forsøk på svindel) eller andre uautoriserte handlinger kan registreres og kan føre til at Hunkemöller-medlemmet nektes bruk av medlemskortet. 

              

12. Avslutning av programmet   

Hunkemöller forbeholder seg retten til å avslutte Medlemskortprogrammet når som helst. Hunkemöller-medlemmet vil bli informert om oppsigelsen senest 3 (tre) måneder i forveien. Fram til datoen for oppsigelsen kan Hunkemöller-medlemmet fortsette å nyte de nåværende fordelene med Medlemskortprogrammet. Etter oppsigelse i henhold til denne seksjonen, vil ikke Hunkemöller-medlemmet kunne nyte de nåværende fordelene med Medlemskortprogrammet.         

              

13. Mistet, stjålet eller defekt medlemskort        

I tilfelle tap, tyveri eller funksjonsfeil på medlemskortet, må et Hunkemöller-medlem informere Hunkemöller så snart som mulig. Medlemskortet vil da blokkeres og Hunkemöller vil sende ut et nytt medlemskort så snart som mulig, gratis. For å motta et nytt medlemskort, ring Kundeservice på tlf. +47 23963989 eller besøk en Hunkemöller-butikk. Kortets poengsum og eventuelle kuponger vil da bli overført til det nye kortet.  

Inntil de mottar det nye medlemskortet, kan et Hunkemöller-medlem bruke fordelene ved Medlemskortprogrammet ved å logge på nettstedet eller i appen. I tillegg kan butikkansatte slå opp Hunkemöller-medlemmet i kassen ved fremvisning av gyldig ID. Hvis en tredjepart får uautorisert (digital eller fysisk) tilgang til medlemskortet og/eller påloggingsdata, er dette en risiko for Hunkemöller-medlemmet.     

              

14. Personvern 

Under Medlemskortprogrammet behandles personopplysninger fra Hunkemöller-medlemmet, inkludert personopplysningene som blir gitt av Hunkemöller-medlemmet under registreringsprosessen i butikken, på nett eller via appen. Hunkemöller er forpliktet til å beskytte all personlig informasjon. Les vår personvernerklæring for mer informasjon om personopplysningene Hunkemöller behandler og hvordan personopplysninger brukes i forhold til Medlemskortprogrammet og rettighetene til Hunkemöller-medlemmet som en registrert.        

              

15. Ansvar          

Hunkemöller er ikke ansvarlig for uautorisert bruk - av Hunkemöller-medlemmet eller av tredjeparter - av medlemskortet, og heller ikke for uredelig bruk av shopperabatt. Hunkemöller er ikke ansvarlig for tyveri (inkludert bruk av Hunkemöller-medlemmets pålogging av uautoriserte tredjeparter), tap,  forfalskning eller misbruk av medlemskortet. Hunkemöller vil ikke under noen omstendighet refundere utestående shopperabatt." 

 

16. Andre bestemmelser             

Hunkemöller forbeholder seg retten til å endre disse generelle vilkårene. På datoen de endrede vilkårene trer i kraft, utløper alle tidligere generelle vilkår. Nederlandsk lov gjelder for disse generelle vilkårene og Medlemskortprogrammet. Eventuelle tvister kan utelukkende sendes til den kompetente domstol i Amsterdam.

Version: 11/10/2022