Hvordan kan vi hjelpe deg?

Retur og refusjon

Når får jeg pengene mine tilbake?

På grunn av tekniske problemer kan returen din ta lengre tid enn vanlig. Vi beklager ulempene dette medfører. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 virkedager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få tilbakebetalt summen. Vi refunderer til samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt summen innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Sjekk kvitteringen for vilkårene for kjøpet ditt i butikken.

Hvordan kan jeg returnere en vare på Hunkemoller.no?

På grunn av Corona-utbruddet forlenger Hunkemöller returperioden fra 14 til 30 dager.

Du kan returnere som følger: Retur i butikk: Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte i kjøpet. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Retur via PostNord-representant:

1. Legg varene sammen med returlappen i en pakke, vennligst bruk originalpakken

2. Klipp ut returetiketten og fest den på pakken

3. Overlat pakken til en PostNord-representant i nærheten

4. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post.

Det kan ta opptil 10 virkedager. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få summen tilbakebetalt. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Hvor mye koster returen?

Er du ikke helt fornøyd med bestillingen din? Det gjør ingenting; du kan alltid returnere bestillingen gratis:
1. Returner til en Hunkemöller-butikk i nærheten.
2. Returner til en representant for PostNord. Bruk returetiketten som følger med din nettbestilling.

Finnes det varer jeg ikke kan returnere?

Av hygieniske årsaker, vennligst la emballasjen for produktene nedenfor være uåpnet eller forseglet.

1. Selvklebende bh-er

2. Alle produkter i Beauty-serien

3. Strømpebukser og strømper.

Mottar jeg automatisk en annen vare når jeg returnerer varen?

Du vil ikke motta en annen artikkel hvis du returnerer en artikkel til Hunkemöller. Du kan imidlertid legge inn en ny ordre på Hunkemoller.no.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og jeg har brukt min Passion Points-rabattkreditt med bestillingen?

Per returnerte vare blir et proporsjonalt beløp kreditert ditt (digitale) medlemskort. Dette kan ta noen dager.

Hvor lang tid tar det før returen til en vare er behandlet?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 arbeidsdager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få refusjon. Vi refunderer deg ved å bruke samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Tilbakebetalingstiden starter når du returnerer bestillingen, eller indikerer at du returnerer bestillingen. Hvis returleveransen ikke er mottatt innen 14 virkedager, venter vi med tilbakebetaling til varene er mottatt, eller til du kan bevise at bestilling er returnert. Hvis det har skjedd unødvendige skader på produktet, kan det hende vi belaster deg for skaden. Du er bare ansvarlig for skader på grunn av bruk og det vi mener er rimelig, basert på produktets type og funksjon.

Spørsmål relatert til personvern.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er din informasjon, og vi respekterer den. Personvernvilkårene dine gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker den og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til dine personopplysninger, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet: 1. Gå til "kontakt" og fyll ut de nødvendige feltene 2. Velg emnet "Personvern" 3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Kan jeg returnere varer bestilt på nett til butikken?

Ja, du kan returnere alt du har kjøpt på nettet til butikken. Du må kunne legge fram fakturaen eller kvitteringen for å gjøre dette.
Hvis du returnerer noe du har kjøpt til nettbutikken, vil refusjonen din bli betalt via samme betalingsmetode som den opprinnelige betalingen.

Hva hvis butikken la inn bestillingen for deg på nettet og du betalte med bankkortet ditt på betalingstidspunktet? 
Da vil verdien av det returnerte bil betalt tilbake til kontoen din.
Har du kjøpt noe i den faktiske butikken? Da får du en verdikupong eller et gavekort på undertøy tilsvarende verdien av de returnerte varene. 
Legg merke til at verdikupongen kun kan brukes i selve butikken, men gavekortet på undertøy kan også brukes til kjøp på nettet.

Hvis noe har vært brukt ut over det som er strengt tatt nødvendig for å kontrollere at alt er der og fungerer som det skal, er du ansvarlig for et eventuelt verditap.
Noen av våre produkter kan ikke returneres, spesielt de som er knyttet til beskyttelse av helse eller hygiene og der forseglingen er brutt etter levering, samt produkter som er åpenbart beregnet på en bestemt person.

Vennligst oppbevar emballasjen intakt på følgende artikler av hygienegrunner.
1. Klebe-BHer
2. Produkter fra skjønnhetsutvalget
3. Strømper og strømpebukser
4. Vibratorer