Hvordan kan vi hjelpe deg?

Retur og refusjon

Hvordan kan jeg returnere en vare på Hunkemoller.no?

Du kan returnere som følger: Retur i butikk: Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte i kjøpet. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Retur via PostNord-representant:

1. Legg varene sammen med returlappen i en pakke, vennligst bruk originalpakken

2. Klipp ut returetiketten og fest den på pakken

3. Overlat pakken til en PostNord-representant i nærheten

4. Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post.

Det kan ta opptil 10 virkedager. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få summen tilbakebetalt. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Når får jeg pengene mine tilbake?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 virkedager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få tilbakebetalt summen. Vi refunderer til samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt summen innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Sjekk kvitteringen for vilkårene for kjøpet ditt i butikken.

Hvor mye koster returen?

Er du ikke helt fornøyd med bestillingen din? Det gjør ingenting; du kan alltid returnere bestillingen gratis: 1. Returner til en Hunkemöller-butikk i nærheten. 2. Returner til en representant for PostNord. Bruk returetiketten som følger med din nettbestilling.

Finnes det varer jeg ikke kan returnere?

Av hygieniske årsaker, vennligst la emballasjen for produktene nedenfor være uåpnet eller forseglet.

1. Selvklebende bh-er

2. Alle produkter i Beauty-serien

3. Strømpebukser og strømper.

Mottar jeg automatisk en annen vare når jeg returnerer varen?

Du vil ikke motta en annen artikkel hvis du returnerer en artikkel til Hunkemöller. Du kan imidlertid legge inn en ny ordre på Hunkemoller.no.

Hvordan bestemmes returbeløpet hvis jeg returnerer på nettet og jeg har brukt min Passion Points-rabattkreditt med bestillingen?

Per returnerte vare blir et proporsjonalt beløp kreditert ditt (digitale) medlemskort. Dette kan ta noen dager.

Hvor lang tid tar det før returen til en vare er behandlet?

Når vi har mottatt pakken din, vil du motta en bekreftelsese-post. Det kan ta opptil 10 arbeidsdager. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil du motta hele beløpet, inkludert fraktkostnader. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake. Så snart som mulig, men innen 14 virkedager vil du få refusjon. Vi refunderer deg ved å bruke samme betalingsmetode som du brukte i den opprinnelige transaksjonen. Hvis du returnerer bestillingen din i butikken, vil du få tilbakebetalt innen 2 virkedager hvis du betalte på nettet. Tilbakebetalingstiden starter når du returnerer bestillingen, eller indikerer at du returnerer bestillingen. Hvis returleveransen ikke er mottatt innen 14 virkedager, venter vi med tilbakebetaling til varene er mottatt, eller til du kan bevise at bestilling er returnert. Hvis det har skjedd unødvendige skader på produktet, kan det hende vi belaster deg for skaden. Du er bare ansvarlig for skader på grunn av bruk og det vi mener er rimelig, basert på produktets type og funksjon.

Spørsmål relatert til personvern.

Hunkemöller B.V. er forpliktet til å beskytte dine personopplysninger. Det er din informasjon, og vi respekterer den. Personvernvilkårene dine gir deg detaljert informasjon om når og hvorfor vi samler inn dine personopplysninger, hvordan vi bruker den og hvordan vi sikrer at de forblir sikre. Hvis du vil slette, oppdatere, overføre eller få tilgang til dine personopplysninger, bruk kontaktskjemaet vårt på nettstedet: 1. Gå til "kontakt" og fyll ut de nødvendige feltene 2. Velg emnet "Personvern" 3. Send inn skjemaet Vi kontakter deg innen 30 dager etter forespørselen. Vi kan komme til å be om mer informasjon.

Er det noen betingelser for retur av artikler?

Det er en rekke betingelser for å returnere artikler fra Hunkemoller.no:

1. Gi oss beskjed innen 14 dager etter mottak av bestillingen din at du ønsker å returnere bestillingen. Etter at du har informert oss, har du ytterligere 14 dager til å faktisk returnere produktene. Du kan også returnere bestillingen innen 14 dager etter mottak uten å varsle oss.

2. Artikler * må (hvis det er rimelig) være uskadet.

3. Du kan bruke returetiketten vår for å returnere pakken din.

Du kan returnere bestillingen gratis. Du kan finne ut hvordan dette fungerer med spørsmålet: "Hvordan kan jeg returnere en bestilling fra Hunkemoller.no?" * Ekskludert fra retur: Produkter som ikke er egnet for retur på grunn av hensyn til helse og hygiene, som har ødelagt forsegling etter levering.

Kan jeg returnere varer i butikken?

Du kan alltid returnere gratis i en butikk i nærheten. Du får tilbakebetalt påfølgende virkedag via betalingsmetoden du brukte for kjøpet. Hvis du har betalt i butikken, vil du få tilbakebetalt direkte i butikken. Hvis du returnerer en del av bestillingen, får du bare den delen tilbake.

Kan jeg bytte varer jeg har bestilt via nettbutikken?

Det er ennå ikke mulig å bytte artikler via Hunkemöller.no. Hvis du vil ha en annen størrelse eller farge, returner varene og legg inn en ny bestilling.

* Merk: Pengene dine blir tilbakebetalt til kontoen din.

Når kan jeg returnere kjøpet mitt? Er retur perioden forlenget pga. Coronaviruset?

Vi har forståelse for at du ikke ønsker å besøke en av butikkene våre akkurat nå. Derfor har vi forlenget retur perioden fra 30 til 45 dager for alle kjøp foretatt fra og med 1. mars 2020. Hvis du har foretatt et kjøp i butikk eller online 1. mars 2020 eller heretter, har du 45 dagers bytterett.