Hvordan kan vi hjelpe deg?

Service og kontaktinformasjon

Jeg har et henvendelse til Hunkemoller, hva skal jeg gjøre?

Hvis du er misfornøyd med en vare eller servicen vår, vil vi gjerne høre fra deg! 

CHAT
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte kundeservice på chat fra mandag til fredag fra 9.00 til 17.00. Du får ofte raskest svar via chat. 

TELEFON
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte kundeservice på +47 2396 3989 fra mandag til fredag fra 9.00 til 17.00. 

Du kan også kontakte oss ved å fylle ut et kontaktskjema.
Vi har ekstremt mye å gjøre for øyeblikket, så det kan ta 3-5 virkedager før du får svar.

 

Juridisk garanti?

Juridiske garantier gjelder når du kjøper varer i Hunkemöllers nettbutikk. Juridisk garanti betyr at produktet du kjøper må oppfylle kriteriene som en forbruker med rimelighet kan forvente av den spesifikke produkttypen. Siden disse kriteriene avviker fra produkt til produkt, er det ingen spesifikk tidsperiode for hvor lenge denne garantien vil vare.

Hvordan kommer jeg frem til riktig størrelse og passform?

Bh-størrelser er basert på to verdier: et mål som representerer båndstørrelsen din (målt rundt kroppen rett under brystene) og en bokstav som representerer cupstørrelsen din (størrelsen bestemmes ved å beregne forskjellen mellom målene målt over brystene og båndstørrelsen). Klikk her for å lære hvordan du finner riktig bh-størrelse.

Hva er den beste måten å vaske produktene mine?

Vask alltid nye plagg før første gangs bruk. Røde og svarte plagg skal vaskes separat.

Hvor kan jeg finne min nærmeste Hunkemöller-butikk?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker med vår butikkfinner. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.

Angrerett eller heving av avtalen med Hunkemoller.no?

Etter at du har mottatt produktet, har du 30 dager på å bestemme deg om du ønsker å angre/heve* avtalen. I denne perioden kan du undersøke, vurdere og/eller prøve produktet på samme måte som i en shop.

Så snart du gir beskjed om at du ønsker å benytte angreretten, må du returnere produktet til oss innen 14 dager. Du kan bruke angreskjemaet Angrerett Versjon. Imidlertid er du ikke forpliktet til å bruke skjemaet, ettersom angreretten også gjelder uten skjemaet.

Etter at du sier fra deg produktet, har du fortsatt 14 dager på å returnere det**. Eventuell betalingsfrist blir ikke opphevet når du benytter angreretten. Du må likevel betale innenfor den fastsatte tidsfrist limit.

Så snart som mulig, og innen høyst 14 dager etter at du har benyttet angreretten, vil du motta refusjon tilsvarende verdien på produktene, i samme form som din opprinnelige betaling. Hvis du kun returnerer en del av bestillingen, mottar du refusjon for denne delen. 
Hvis vi ikke mottar pakken fra deg innen 14 dager etter at du benytter angreretten, kan vi bare gi deg refusjon hvis du kan fremvise dokumentasjon på at pakken ble postlagt innenfor fristen på 14 dager.
Angreretten har imidlertid ikke de samme vilkår og betingelser som en vanlig retur. I Hunkemoller tilbyr vi muligheten til å returnere varen inntil 30 dager etter kjøp gjennom våre vanlige returprosedyrer.


* Angrerett: Produktene må være uskadet (når det med rimelighet kan forventes).  
** Unntak fra returrett: produkter som ikke egner seg til å returneres på grunn av helsevern eller hygiene og hvor forseglingen er åpnet etter levering, eller produkter som åpenbart er ment for en bestemt person.


Hvor mye koster returen?
Du kan alltid returnere varen(e) kostnadsfritt til en Hunkemöller-butikk eller via et Postnord Service Point innen en returfrist på 30 dager fra du mottar produktet.