Hvordan kan vi hjelpe deg?

Service og kontaktinformasjon

Jeg har et henvendelse til Hunkemoller, hva skal jeg gjøre?

Har du noen spørsmål? Du kan alltid kontakte kundeserviceteamet vårt via telefon, chat eller ved å bruke kontaktskjemaet vårt! Du finner kontaktinformasjonen vår her.

I perioder med mange forespørsler kan det ta litt lenger tid enn vanlig å behandle forespørselen din: Vi vil svare deg så snart som mulig!

Erklæring om tilgjengelighet

Hunkemöller er opptatt av å gjøre sine digitale plattformer tilgjengelige og inkluderende for alle brukere, i tråd med prinsippene i retningslinjene for tilgjengelighet av nettinnhold (WCAG) 2.1 nivå AA.

Vi arbeider kontinuerlig med å forbedre tilgjengeligheten og brukervennligheten til våre nettsteder og mobilapplikasjoner. Som en del av dette arbeidet samarbeider vi med eksterne eksperter for å overvåke, vurdere og forbedre vår digitale opplevelse på tvers av markeder.

Tilgjengelighet er en prosess med kontinuerlig forbedring, og selv om vi har som mål å oppfylle eller overgå gjeldende standarder, kan visse områder fortsatt være under utvikling som en del av vår bredere plan for samsvar. Dette inkluderer gjennomgang og oppdatering av innhold, navigering og interaktive funksjoner for å sikre at de er tilgjengelige for alle.

Tilbakemeldinger fra brukere
Vi setter pris på tilbakemeldinger om tilgjengeligheten til våre plattformer. Hvis du støter på problemer eller har forslag, kan du kontakte oss via kontaktskjema.


Vi vil forsøke å svare innen fem virkedager og løse rapporterte problemer i tråd med våre utviklingsfrister.

Denne erklæringen ble sist oppdatert 23.06.2025.

Juridisk garanti?

Juridiske garantier gjelder når du kjøper varer i Hunkemöllers nettbutikk. Juridisk garanti betyr at produktet du kjøper må oppfylle kriteriene som en forbruker med rimelighet kan forvente av den spesifikke produkttypen. Siden disse kriteriene avviker fra produkt til produkt, er det ingen spesifikk tidsperiode for hvor lenge denne garantien vil vare.

Hvordan kommer jeg frem til riktig størrelse og passform?

Bh-størrelser er basert på to verdier: et mål som representerer båndstørrelsen din (målt rundt kroppen rett under brystene) og en bokstav som representerer cupstørrelsen din (størrelsen bestemmes ved å beregne forskjellen mellom målene målt over brystene og båndstørrelsen). Klikk her for å lære hvordan du finner riktig bh-størrelse.

Hva er den beste måten å vaske produktene mine?

Vask alltid nye plagg før første gangs bruk. Røde og svarte plagg skal vaskes separat.

Hvor kan jeg finne min nærmeste Hunkemöller-butikk?

Du kan finne alle Hunkemöller-butikker med vår butikkfinner. Skriv inn postnummer og / eller by for å se alle butikker i nærheten.

Angrerett eller heving av avtalen med Hunkemoller.no?

Etter at du har mottatt produktet, har du 30 dager på å bestemme deg om du ønsker å angre/heve* avtalen. I denne perioden kan du undersøke, vurdere og/eller prøve produktet på samme måte som i en shop.

Så snart du gir beskjed om at du ønsker å benytte angreretten, må du returnere produktet til oss innen 14 dager. Du kan bruke angreskjemaet Angrerett Versjon. Imidlertid er du ikke forpliktet til å bruke skjemaet, ettersom angreretten også gjelder uten skjemaet.

Etter at du sier fra deg produktet, har du fortsatt 14 dager på å returnere det**. Eventuell betalingsfrist blir ikke opphevet når du benytter angreretten. Du må likevel betale innenfor den fastsatte tidsfrist limit.

Så snart som mulig, og innen høyst 14 dager etter at du har benyttet angreretten, vil du motta refusjon tilsvarende verdien på produktene, i samme form som din opprinnelige betaling. Hvis du kun returnerer en del av bestillingen, mottar du refusjon for denne delen. 
Hvis vi ikke mottar pakken fra deg innen 14 dager etter at du benytter angreretten, kan vi bare gi deg refusjon hvis du kan fremvise dokumentasjon på at pakken ble postlagt innenfor fristen på 14 dager.
Angreretten har imidlertid ikke de samme vilkår og betingelser som en vanlig retur. I Hunkemoller tilbyr vi muligheten til å returnere varen inntil 30 dager etter kjøp gjennom våre vanlige returprosedyrer.


* Angrerett: Produktene må være uskadet (når det med rimelighet kan forventes).  
** Unntak fra returrett: produkter som ikke egner seg til å returneres på grunn av helsevern eller hygiene og hvor forseglingen er åpnet etter levering, eller produkter som åpenbart er ment for en bestemt person.


Hvor mye koster returen?
Du kan alltid returnere varen(e) kostnadsfritt til en Hunkemöller-butikk eller via et Postnord Service Point innen en returfrist på 30 dager fra du mottar produktet.